کالبدشکافی ردمی K70 پرو شیائومی [تماشا کنید]

سری ردمی K70 برای بازار چین معرفی شده و اکنون ویدئویی از کالبدشکافی گوشی شیائومی دردسترس قرار گرفته است تا با قطعات و ساختار داخلی دستگاه بیشتر آشنا شویم.

ردمی K70 پرو درحال حاضر رده‌بالاترین گوشی هوشمند این برند محسوب می‌شود و از بهترین پردازنده کوالکام بهره می‌برد. ویدئوی کالبدشکافی این محصول به زبان چینی است اما نگران نباشید زیرا زیرنویس‌های انگلیسی آن در کانال یوتیوب WekiHome دردسترس هستند.

کالبدشکافی ردمی K70 پرو، جزئیات مختلفی را درمورد این محصول ارائه می‌دهد که ازجمله می‌توان به مشخصات دوربین و همه‌ی تراشه‌های موجود در دستگاه اشاره کرد.

ردمی K70 پرو از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، رم ۱۲، ۱۶ یا ۲۴ گیگابایت، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ وات اشاره کرد.

گوشی هوشمند ردمی K70 Pro از دوربین پشتی سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو برابری بهره می‌برد. این دستگاه همچنین به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است.


منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/412451-redmi-k70-pro-disassembled-video/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *