کباب‌پزهای هوشمند برقی فعلی حیاط خلوت، آشپزی در فضای باز را به مکان‌های بیشتری می‌آورد

کباب پزهای گازی، زغالی و گلوله ای عالی هستند آشپزی خود را در فضای باز ببرید، اما بسیاری از مردم در آپارتمان ها و مکان های دیگری زندگی می کنند که در آن شعله های آتش مجاز نیست. در CES 2024حیاط خلوت فعلی دو کوره تمام برقی را معرفی کرد که می تواند در آن مکان ها استفاده شود زیرا عنصر گرمایش برای هر دو تفاوت زیادی با اجاق گاز یا اجاق گاز ندارد. و از آنجایی که کباب‌پزی وارد عصر مدرن شده است، هر دوی این‌ها به بلوتوث و وای‌فای متصل هستند، بنابراین می‌توانید پیشرفت را کنترل کرده و دما را از روی صندلی راحت مورد علاقه‌تان تنظیم کنید.

Current یک استارت‌آپ است که توسط WC Bradley Co.، شرکت مادر برندهای کباب‌سازی شناخته شده مانند Char-Broil، Oklahoma Joe’s و Pit Boss پشتیبانی می‌شود. به این ترتیب، نهاد کباب پز برقی از حمایت سازمانی با دهه ها تخصص در حیاط خلوت برخوردار است. دو گریل اول از Current که هر دو مدل G نامیده می‌شوند، طراحی‌های مشابهی دارند که می‌توان آن‌ها را با فضای ذخیره‌سازی اضافی سفارشی کرد، چه در زمان خرید و چه در هر زمانی پس از آن. اگرچه به جز نمایشگر جلویی تقریباً یکسان به نظر می رسند، اما برای دو نوع پخت و پز متفاوت طراحی شده اند.

"مدت زیادی است که کوره های برقی وجود داشته است [and] آنها عملکرد را ندارند" مدیر عامل فعلی حیاط خلوت تام پنر توضیح داد. "این یک سیستم پخت مادون قرمز است که هم از فناوری برای کنترل برق و هم برای تنظیم سیستم برای درک محیط پخت و پز استفاده می کند."

کباب پز برقی دو منطقه ای مدل G دارای سطح پخت و پز است که به نصف تقسیم شده است و به شما امکان می دهد در صورت نیاز دو درجه حرارت متفاوت را تنظیم کنید. Current می گوید این تنها کوره برقی با اندازه کامل ۱۱۰ ولتی در بازار است که می تواند حداکثر دمای ۷۰۰ درجه فارنهایت داشته باشد. با توجه به طراحی رنده، این شرکت وعده شعله‌ورهای کمتری نسبت به کوره‌های گاز داده است، که تا حدی به دلیل عدم وجود شعله باز است. همچنین توضیح داد که به دلیل وجود مشعل های مادون قرمز، نباید سینی گریس را به دفعات زیاد بریزید زیرا مقدار زیادی از آن در طول پخت و پز می سوزد. و هنگامی که حجم زیادی وجود دارد، یک حالت SmartClean می‌تواند روی گریل یا داخل برنامه شرکت فعال شود.

برای پاسخگویی به روند روکش‌های تخت، توری برقی مدل G می‌تواند به ۶۰۰ درجه برسد. در واقع، Current می‌گوید که سریع‌تر و داغ‌تر از هر توری الکتریکی دیگری در این دسته گرم می‌شود. مدل G نیز بزرگتر از رقبا است. یک ویژگی خودکار چاشنی به شما کمک می کند تا محل پخت غذا را آماده نگه دارید و سیستم پخت گریل دما را ثابت نگه می دارد.

"این یک کباب پز هوشمند است که ما در نرم افزار و الگوریتم های آن شماره گیری کرده ایم تا کوره را به طور جداگانه اجرا کنیم تا دمای یکنواخت در سراسر سطح حفظ شود." پنر گفت. "و صرف نظر از اینکه درب خود را باز یا بسته کنید، همیشه در حال تنظیم است." 

مشابه اکثر گریل های متصل این روزها، هر دو واحد مدل G با برنامه موبایل Current کار می کنند. در اینجا، دستور العمل های راهنمایی برای کمک به تازه کارها یا به عنوان الهام بخش برای آشپزهای با تجربه در فضای باز وجود دارد. این برنامه همچنین زمان، دمای محیط و دمای غذا را نمایش می‌دهد، که دومی از دو کاوشگر سیمی ارائه می‌شود که همراه با گریل ارسال می‌شوند. حالت‌های SmartClean و Auto-Seasoning را می‌توان از طریق نرم‌افزار فعال کرد و می‌توانید بدون نیاز به بیرون رفتن، کوره‌ها را خاموش کنید. اما به دلایل ایمنی، همچنان باید هر دو گزینه مدل G را با تنظیم دما و فشار دادن یک دکمه شروع کنید.

هر دو مدل G Dual-Zone Electric Grill و Model G Electric Griddle اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس هستند و ارسال آن از ۵ فوریه آغاز می‌شود. قیمت منقل از ۸۹۹ دلار و گریل از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود و قیمت‌ها شامل سبد استاندارد نیز می‌شود. می توانید با ۱۰۰ دلار بیشتر به یک کابینت ذخیره سازی ارتقا دهید. این شرکت می‌گوید که هر دو مدل در خرده‌فروشی‌های بزرگ نیز در دسترس خواهند بود، بنابراین احتمالاً می‌توانید قبل از انجام تعهد، یکی از آنها را شخصاً ببینید.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/current-backyards-electric-smart-grills-bring-outdoor-cooking-to-more-places-215539452.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/current-backyards-electric-smart-grills-bring-outdoor-cooking-to-more-places-215539452.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *