کجا می توان سلنا + سرآشپز: خانه برای تعطیلات را تماشا کرد

فقط قتل در ساختمان سلنا گومز یک بازیگر نامزد جایزه امی، یک نوازنده برنده جایزه گرمی، یک غول لوازم آرایشی، و پرفالوورترین زن در اینستاگرام است. با این حال، اشتیاق واقعی گومز ممکن است در آشپزخانه باشد. این خواننده در سری جدید میکروفون خود را با کاردک عوض می کند سلنا + سرآشپز: خانه ای برای تعطیلات. این مجموعه چهار قسمتی در ادامه برنامه آشپزی گومز است سلنا + سرآشپز.

که در سلنا + سرآشپز: خانه ای برای تعطیلات، چندین سرآشپز ماهر در کنار گومز و بهترین دوستش راکل استیونز آشپزی خواهند کرد. سرآشپزهایی که قرار است در سرتاسر سریال ظاهر شوند عبارتند از: اریک آجپونگ، الکس گوارناشلی، مایکل سایمون و کلودت زپدا. هر سرآشپز دستور پخت مورد علاقه خود را برای پختن و به اشتراک گذاری با گومز و دوستان و خانواده اش می آورد.

پخش زنده Selena + Chef: Home for the Holidays را در Food Network تماشا کنید

کجا می توان سلنا + سرآشپز: خانه برای تعطیلات را تماشا کرد
شان روزنتال/ شبکه غذا

می توانید قسمت اول را ببینید سلنا + سرآشپز: خانه ای برای تعطیلات بر شبکه غذا در ساعت ۸ بعد از ظهر ET/PT روز پنجشنبه ۳۰ نوامبر. قسمت‌های جدید هر پنجشنبه تا ۲۱ دسامبر پخش خواهند شد. همچنین می‌توانید به صورت زنده تماشا کنید وب سایت شبکه غذا یا برنامه Food Network را تماشا کنید. برای دسترسی با ارائه دهنده تلویزیون خود پیوند دهید.

در شبکه غذا تماشا کنید

سلنا + سرآشپز: خانه برای تعطیلات را تماشا کنید پخش زنده در Max

فیل نیکینسون / روندهای دیجیتال

برای کسانی که کابل ندارند، سلنا + سرآشپز: خانه ای برای تعطیلات پخش خواهد شد حداکثر. سرویس استریم برادران وارنر که سابقاً HBO Max بود، خانه فیلم‌های موفق، سریال‌های نمادین، ورزش‌های زنده، تلویزیون‌های واقعیت و اخبار فوری است. سوپرانوها، بتمن، بازی تاج و تخت، ابوت ابتدایی، و NHL همه در Max قابل دسترسی هستند. برنامه‌ها از ۱۰ دلار در ماه تا ۲۰ دلار در ماه متغیر است، با طرح‌های ارزان‌تر شامل تبلیغات در حالی که بسته‌های گران‌تر بدون آگهی هستند.

سلنا + سرآشپز: خانه برای تعطیلات را تماشا کنید پخش زنده در Sling TV

گرایش های دیجیتال

Food Network نیز قابل دسترسی است Sling TV، یک سرویس پخش تلویزیونی. Sling TV دو بسته ارائه می دهد: Sling Orange و Sling Blue. Sling Orange با ۴۰ دلار در ماه برای طرفداران ورزش و خانواده ها با کانال هایی مانند ESPN، ESPN2 و Disney ارائه می شود. Sling Blue با ۴۵ دلار در ماه، با کانال هایی مانند ABC، NBC، و Fox به سمت اخبار و سرگرمی ها می رود. Food Network در دو رنگ نارنجی و آبی موجود است. مشتریان می توانند این دو را با قیمت ۶۰ دلار در ماه بسته بندی کنند. به علاوه، مشترکین جدید ۵۰ درصد تخفیف در ماه اول دریافت خواهند کرد.

سلنا + سرآشپز: خانه برای تعطیلات را تماشا کنید پخش زنده در YouTube TV

فیل نیکینسون / روندهای دیجیتال

با اشتراک در YouTube TV، طرفداران گومز می توانند آشپزی ویژه تعطیلات او را در Food Network ، یکی از ۱۰۰ کانال به اضافه این سرویس تماشا کنند. ESPN، TNT، TBS، ایالات متحده آمریکا و MTV برخی از دیگر کانال‌های برتر در YouTube TV هستند. مشتریان جدید فقط ۵۱ دلار در ماه برای سه ماه اول پرداخت خواهند کرد. سپس نرخ به ۷۳ دلار در ماه می رسد. اگر مشتری جدید هستید، می توانید برای یک ثبت نام کنید امتحان رایگان.

سلنا + سرآشپز: خانه برای تعطیلات را تماشا کنید پخش زنده در Hulu با تلویزیون زنده

فیل نیکینسون/روندهای دیجیتال

Food Network یکی از ۹۰ کانال زنده و درخواستی است که در دسترس است Hulu با تلویزیون زنده مشترکین سایر کانال های محبوب عبارتند از CBS، TLC، Nickelodeon، Freeform و Paramount Network. مشتریان می توانند Hulu را با تلویزیون زنده با قیمت ۷۶ دلار در ماه خریداری کنند یا بسته همراهی را که شامل Hulu، Disney+، و ESPN+ است را با قیمتی بین ۷۷ دلار در ماه تا ۹۰ دلار در ماه انتخاب کنند، بسته به اینکه آیا تبلیغات می خواهید یا نه.

سلنا + سرآشپز: خانه برای تعطیلات را تماشا کنید پخش زنده در FuboTV

فیل نیکینسون/روندهای دیجیتال

مشترکین می توانند از ورزش و تلویزیون زنده با آن لذت ببرند تلویزیون فوبو. هیچ تعهدی وجود ندارد و مشتریان می توانند هر زمان که بخواهند لغو کنند. بیش از ۲۰۰ کانال از جمله NFL Network، Food Network، HGTV، MSNBC و FX را دریافت کنید. سه طرح Fubo TV عبارتند از Pro با ۷۵ دلار در ماه، Elite با ۸۵ دلار در ماه و ۹۵ دلار در ماه. Fubo TV در دو ماه اول ۲۰ دلار کاهش می دهد. مشتریان جدید می توانند برای یک ثبت نام کنند امتحان رایگان.

سلنا + سرآشپز: خانه برای تعطیلات را تماشا کنید پخش زنده از خارج از کشور با VPN

NordVPN

تماشای نمایش هایی مانند سلنا + سرآشپز: خانه ای برای تعطیلات در خارج از کشور می تواند سخت باشد. برای کاهش این مشکلات یک VPN دانلود کنید. VPN ها از سرورهای مستقر در ایالات متحده استفاده می کنند که به نظر می رسد شما در حال پخش از خانه هستید. VPN ها همچنین محدودیت های پخش منطقه ای را دور می زنند. یکی از آنها را امتحان کنید بهترین خدمات VPNNordVPN، که ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می دهد.

توصیه های سردبیران







می توانید قسمت اول را ببینید سلنا + سرآشپز: خانه ای برای تعطیلات بر شبکه غذا در ساعت ۸ بعد از ظهر ET/PT روز پنجشنبه ۳۰ نوامبر. قسمت‌های جدید هر پنجشنبه تا ۲۱ دسامبر پخش خواهند شد. همچنین می‌توانید به صورت زنده تماشا کنید وب سایت شبکه غذا یا برنامه Food Network را تماشا کنید. برای دسترسی با ارائه دهنده تلویزیون خود پیوند دهید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/watch-selena-chef-home-for-the-holidays-2023-live-stream-online/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *