کلاسیک فرقه جالب، یا فقط یک SUV زشت؟

کلاسیک فرقه جالب، یا فقط یک SUV زشت؟

اگر پونتیاک آزتک که زمانی یکی از زشت ترین خودروهایی بود که تا به حال ساخته شده بود، اکنون با وجود طراحی جذاب به حساب می آید، پس ایسوزو VehiCROSS نیز شانسی برای آن دارد. چیزی در حال حاضر برای تصویر آن اتفاق می افتد زیرا قیمت نمونه های استفاده شده در سال های اخیر افزایش یافته است. در حالی که در اواسط تا اواخر دهه ۲۰۰۰، می‌توانستید یک VehiCROSS کم مایل با قیمت چند هزار پیدا کنید، اکنون آنها مرتباً با قیمت بیش از ۱۰۰۰۰ دلار دست به دست می‌شوند. بر اتومبیل و مناقصه، اکثر نمونه هایی که از سال ۲۰۲۰ از طریق سایت فروخته می شوند، به جز چند استثنا، بیش از ۱۱۰۰۰ دلار فروخته می شوند. یکی از خودروهای VehiCROSS مدل ۱۹۹۹ در ماه می سال ۲۰۲۳ تنها به قیمت ۴۲۵۰ دلار فروخته شد، اما آسیب های تصادفی قبلی و ایرادات زیادی داشت که باید اصلاح می شد و این موارد همراه با سال قیمت را پایین آورد.

قیمت متوسط ​​برای VehiCROSS، با توجه به classic.com (که فروش سایت های دیگر را فهرست می کند)، بر اساس آخرین ۲۱ فروش ثبت شده در سایت، کمی بیش از ۱۳۰۰۰ دلار بوده است. همچنین بیشترین قیمتی را که یک VehiCROSS برای آن خریده است، ذکر می کند که برای نمونه ای در سال ۲۰۰۱ که در واقع آخرین نمونه ای بود که از خط تولید خارج شد، ۲۵۵۰۰ دلار است. همان سایت نموداری دارد که نشان می دهد میانگین قیمت از سال ۲۰۱۹ افزایش یافته است، زمانی که آنها زیر ۱۰۰۰۰ دلار فروخته شدند.

این گواهی بر این واقعیت است که وضعیت خودرو در حال تغییر است و طی سال ها طرفدارانی پیدا کرده است. مردم اینها را فقط برای ژست گرفتن در آنها نمی خرند. برخی از آنها که در سایت‌های حراج فروخته می‌شوند، تغییراتی را به نمایش می‌گذارند تا حتی در خارج از جاده بهتر شوند. این نشان می‌دهد که بسیاری از مالکان VehiCROSS خود را به مسیرهای پیاده‌روی برده‌اند که فقط خنکی آن را افزایش می‌دهد.


منبع: https://www.slashgear.com/1482144/isuzu-vehicross-cool-cult-classic-or-ugly-suv/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *