کلیپ «بازی قربانی» داستانی از وحشت را به تصویر می‌کشد

وقتی برف می‌بارد و موسیقی کریسمس به رادیو می‌رسد، سرمای هوا به ما می‌گوید که زمان آن فرا رسیده است وحشت تعطیلات. و اگر به دنبال ترس‌های تازه همراه با قدرت ستاره و ترس‌های فصلی هستید، باید تماشا کنید بازی قربانی.

علاءالدینس منا مسعود، خیابان ترساولیویا اسکات ولش، OAکلوئه لوین، و المپیاد/سلطان تله تشنگی گاس کنورثی در جدیدترین فیلم جن وکسلر که کارگردانی فیلم ترسناک ۲۰۱۸ را بر عهده داشت، بازی کرد رنجر. آنچه که این مجموعه امیدوارکننده از استعدادها در حال انجام است، ضرب و شتم بدخواهانه ای است که در سال ۱۹۷۱ در یک مدرسه شبانه روزی ناآگاهانه برای دختران به راه افتاد.

این کلیپ اختصاصی شامل دانش آموزان جوان سامانتا (مدیسون بینز) و کلارا (جورجیا آکن) است که نمی توانند برای تعطیلات به خانه بروند اما تحت مراقبت معلم مهربان رز (لوین) راضی هستند. یعنی تا زمانی که فرقه ای از قاتلان به طور غیرمنتظره ای درب آنها را می زند و این نگهبان مناقصه کاملاً مجهز نیست تا آنها را ببندد.

چه چیزی در انتظار مواجهه دختران مدرسه بلک ویل با مهاجمان شرور خانه است؟ ما متوجه خواهیم شد که چه زمانی بازی قربانی شودر در ۸ دسامبر پخش می شود.


منبع: https://mashable.com/video/sacrifice-game-clip

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *