کهنه سرباز Call of Duty استودیوی جدید BulletFarm را معرفی کرد

دیوید ووندرهار، مدیر طراحی سابق Call of Duty: Black Ops، BulletFarm، یک استودیوی جدید بازی AAA را تاسیس کرد. پس از خروج او از Treyarch در تابستان گذشته.

BulletFarm اولین بار با دفتری در لس آنجلس از راه دور خواهد بود و استودیوی بازی سازی دیگری است که توسط شرکت بازی سازی چینی NetEase تامین مالی می شود.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که اولین پروژه این استودیو یک بازی اول شخص AAA خواهد بود که در Unreal Engine 5 ساخته شده و در یک دنیای اصلی “با تاکید بر گیم پلی مشارکتی” ساخته شده است.

پخش خبر: چرا Nintendo Switch 2 اکنون در سال ۲۰۲۵ عرضه می شود؟در یوتیوب تماشا کنید

Vonderhaar پس از ۱۸ سال کار بر روی بازی های Call of Duty در Treyarch، استودیو را رهبری خواهد کرد، جایی که او روی عناوین متعددی در سری Black Ops کار کرد.

اما آیا اولین عنوان BulletFarm یک تیرانداز دیگر خواهد بود؟ لزوماً به نظر نمی رسد. در اطلاعیه امروز آمده است که این بازی بدون ذکر ژانر خاصی، “نقشه ای تازه” از گیم پلی اول شخص ارائه می دهد.

خود ووندرهار اظهار داشت که این پروژه “چیزی کاملا جدید و متفاوت” خواهد بود.

او گفت: «این یک انحراف از بازی‌هایی است که من روی آن کار کرده‌ام، اما علاقه‌ام به شخصیت‌های غنی، مکانیک‌های دقیق، داستان‌گویی صمیمی‌تر و اکشن فراوان را نشان می‌دهد.» NetEase یک ساختار پشتیبانی باورنکردنی برای کاوش در این راه‌های جدید و اجازه آزادی واقعی برای شروع ساختن مفهوم و ایده‌های بازی ما فراهم کرده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/call-of-duty-veteran-announces-new-studio-bulletfarm?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *