کوالکام راهی برای استخراج عملکرد واقعی از پهنای باند فیبر ۱۰G پیدا می کند

کوالکام راهی برای استخراج عملکرد واقعی از پهنای باند فیبر ۱۰G پیدا می کند

ما خوشحالیم که بازگشت GamesBeat Next را که در اکتبر امسال در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، اعلام می‌کنیم، جایی که موضوع “Playing the Edge” را بررسی خواهیم کرد. برای صحبت در اینجا درخواست دهید و درباره فرصت های حمایت مالی بیشتر بدانید اینجا. در این مراسم نیز اعلام خواهیم کرد ۲۵ استارت آپ برتر بازی به عنوان تغییر دهنده بازی ۲۰۲۴٫ امروز درخواست دهید یا نامزد کنید!


کوالکام راهی برای تبدیل اتصالات پهن باند به اتصالات پهن باند واقعی پیدا کرده است. این شرکت در حال رونمایی از پلتفرم Qualcomm 10G Fiber Gateway به همراه ویژگی پیشگامانه آن، فناوری Wi-Fi تعریف شده سرویس Qualcomm است.

این شرکت گفت که این پلتفرم دوران بهتری از اتصال خانگی را نشان می‌دهد و به ارائه‌دهندگان خدمات فرصت‌های جدیدی برای ارائه عملکرد برتر و خدمات نوآورانه مشترک ارائه می‌دهد.

مشکل ترکیب اتصالات پهن باند عالی به خانه شما با یک سیستم Wi-Fi عالی این است که اغلب یک تجربه کاربری عالی نیست.

دلیل آن این است که شبکه بسیار مدیریت شده یک ارائه دهنده خدمات باند پهن هرگز، تا به حال، در واقع قادر به عبور از دروازه، جعبه سیاه (به اصطلاح) در خانه نبوده است.

رویداد

GamesBeat Next 2023

در ۲۴ تا ۲۵ اکتبر به انجمن GamesBeat در سانفرانسیسکو بپیوندید. شما از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی در مورد آخرین پیشرفت ها و دیدگاه آنها در مورد آینده بازی خواهید شنید.


بیشتر بدانید

کوالکام این جعبه را برای ارائه‌دهندگان خدمات با Wi-Fi تعریف‌شده Qualcomm باز می‌کند، فناوری‌ای که امکان طبقه‌بندی بر اساس نوع ترافیک و هماهنگی ابزارهای Wi-Fi را برای مطابقت با ویژگی‌های برنامه – و زمانی که آن را با فیبر ۱۰G و ابزارهای پیشرفته جفت می‌کنید، فراهم می‌کند. Wi-Fi 7 ارائه می دهد، دروازه های باند پهن شما سرعت، پایداری و آزادی از تأخیر تعامل (تأخیر) بسیار بهتری دارند.

چگونه کار می کند

کوالکام در حال عبور از جعبه سیاه است.

اکثر مشترکین پهنای باند برای دسترسی به خدمات اینترنت خود به وای فای متکی هستند. با این حال، مدیریت شبکه دسترسی و وای فای در خانه معمولاً مجزا است که منجر به چالش هایی در حفظ کیفیت خدمات ثابت در کل شبکه می شود.

برای رفع این مشکل، کوالکام فناوری Wi-Fi تعریف شده سرویس را توسعه داده است که یک معماری مدیریت جریان داده یکپارچه از ابر به دستگاه ارائه می دهد. این فناوری سازمان‌دهی، طبقه‌بندی، زمان‌بندی و بینش را برای اطمینان از عملکرد بهینه برای اتصالات فیبر ۱۰G، تطبیق با فعالیت‌های کاربر مانند بازی، پخش جریانی، کنفرانس ویدیویی و اشتراک‌گذاری محتوا، ممکن می‌سازد.

راهول پاتل، معاون ارشد کوالکام، در بیانیه‌ای گفت: “تکنولوژی‌های کوالکام خود را برای رهبری انقلابی در اتصالات قرار داده است. با افزودن فیبر ۱۰G به مجموعه فناوری خود، همراه با ۵G و وای‌فای ۷، اکنون یک فناوری قانع‌کننده ارائه می‌کنیم. ترکیبی از راه‌حل‌ها برای کمک به ارائه‌دهندگان خدمات، رشد درآمد، نوآوری‌های خدماتی، و ارائه تجربه‌های همه‌جانبه‌تر و جذاب‌تر مشترکین را افزایش دهند.»

اندرو اسپایوی، تحلیلگر ارشد ABI Research در بیانیه ای گفت که پیشرفت های کوالکام در دروازه های خانگی در زمینه استقرار سریع کابل فیبر نوری مهم است.

Spivey می‌گوید: «آخرین پیشرفت‌های کوالکام در دروازه‌های خانگی به تسریع تحول مداوم شبکه‌های Wi-Fi خانگی کمک می‌کند. “با توجه به استقرار سریع کابل فیبر نوری، در کنار کاهش همزمان کابل های قدیمی و فناوری های DSL، پلت فرم جدید به موقع و همراه با
فناوری Wi-Fi 7 کوالکام در ارائه سرعت های پیشرفته مورد نیاز خانه های مدرن ضروری است. ما همچنین مطمئن هستیم که فناوری Wi-Fi با تعریف سرویس کوالکام به پشتوانه انقلاب شبکه خانگی از طریق فعال کردن کیفیت تضمین شده خدمات (QoS) برای مصرف کنندگان کمک خواهد کرد.

پلتفرم دروازه فیبر ۱۰G کوالکام

پلت فرم Qualcomm 10G Fiber Gateway اتصال ۱۰ گیگابیت بر ثانیه را به داخل خانه و داخل خانه ارائه می دهد. معماری نرم‌افزاری تعریف‌شده آن، فناوری شبکه نوری غیرفعال ۱۰G (PON) را با اتصال چند گیگابیتی Wi-Fi 7 ترکیب می‌کند تا دسترسی با سرعت بالا و تأخیر کم را در سراسر خانه تضمین کند. این پلتفرم از فناوری Wi-Fi تعریف شده سرویس Qualcomm استفاده می‌کند و به ارائه‌دهندگان خدمات قابلیت‌ها و بینش‌های هماهنگ‌سازی را برای بهبود تجربیات مشترک ارائه می‌دهد.

هماهنگ‌سازی از نوع برنامه‌ای که توسط فناوری Wi-Fi تعریف‌شده سرویس Qualcomm فعال می‌شود، به ارائه‌دهندگان خدمات اجازه می‌دهد تا تجربیات متفاوتی را برای برنامه‌های خاص مانند بازی، پخش جریانی و خدمات کار از خانه ایجاد کنند. این به ارائه دهندگان این امکان را می دهد تا سطح جدیدی از تجربه کاربری را بر اساس اتصال سرتاسر قابل اعتماد و سریع ارائه دهند.

پلتفرم Qualcomm 10G Fiber Gateway و فناوری Wi-Fi تعریف شده از خدمات Qualcomm قرار است تا تابستان ۲۰۲۴ به صورت تجاری در دسترس باشند.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/qualcomm-finds-way-to-extract-real-performance-from-10g-fiber-broadband/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *