کیت ساخت لگو ایکس باکس ۳۶۰ بیش از دو برابر یک ایکس باکس ۳۶۰ دست دوم قیمت دارد.

Mattel یک کیت ساخت بلوک زیبا برای Xbox 360 راه اندازی می کند – اما قیمت آن بیش از دو برابر هزینه ای است که شما برای Xbox 360 واقعی خرج می کنید.

مجموعه ۱۳۴۲ قطعه ای بخشی از محدوده Mega است (مگا بلاک ها یا لگوهای جعلی را در نظر بگیرید) و به شما امکان می دهد یک Xbox 360 و کنترلر کلاسیک سفید رنگ در مقیاس ۳:۴ بسازید.

خوب به نظر می رسد – اما قیمت آن پایین است. رسمی RRP 177.99 پوند است، اگرچه ما مشاهده کرده ایم که آن را به صورت آنلاین در جاهای دیگر با کمی کمتر فروخته است (Smyths Toys آن را به قیمت ۱۵۰ پوند دارد).

پخش خبر: اگر لاریان بازی Baldur's Gate 4 را نسازد، کدام توسعه دهنده ممکن است؟در یوتیوب تماشا کنید

در هر صورت، این بسیار بیشتر از آن چیزی است که شما انتظار دارید برای یک Xbox 360 مناسب بپردازید – Xbox 360 که واقعاً می توانید بازی کنید. البته مایکروسافت دیگر کنسول قدیمی خود را جدید نمی فروشد، اما در CEX می توانید همان مدل کیت Mega را با قیمت حدود ۵۵ پوند خریداری کنید.

اگر هنوز مشتاق هستید، مجموعه ساختمان کنسول بازی ویدیویی مگا مایکروسافت ایکس باکس ۳۶۰ پس از فروش قبلی در ایالات متحده، در تاریخ ۱۵ آوریل در اینجا در بریتانیا به فروش می رسد.


کیت ساخت لگو ایکس باکس ۳۶۰ بیش از دو برابر یک ایکس باکس ۳۶۰ دست دوم قیمت دارد.


کیت ساختمانی Mega Xbox 360 Mattel، شامل کنسول، کنترلر و کیس Halo 3.

اعتبار تصویر: ماتل

این مدل دارای یک مدل مقیاس از نسخه ایکس باکس ۳۶۰ کلاسیک Halo 3، به علاوه چراغ های کاری است – امیدواریم قطعات یدکی کافی وجود داشته باشد که بتوانید همه آنها را به رنگ قرمز تغییر دهید؟

ایکس باکس ۳۶۰ در ابتدا در سال ۲۰۰۵ عرضه شد و توانست ۸۴ میلیون کنسول در سراسر جهان به فروش برساند. Eurogamer قبلا جمع شده بود ۱۰ بازی برتر Xbox 360 – ببینید با چند نفر موافقید.


منبع: https://www.eurogamer.net/lego-like-xbox-360-building-kit-costs-more-than-double-a-second-hand-xbox-360?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *