گارمین به تازگی یک ساعت هوشمند جدید، مانیتور ضربان قلب و تغییرات جدی در برنامه Connect در یک اعلامیه بزرگ CES رونمایی کرده است.

گارمین از ساعت هوشمند Garmin Lily 2 و مانیتور ضربان قلب Garmin HRM-Fit رونمایی کرد CES 2024همراه با اصلاح برنامه محبوب Garmin Connect.

Garmin Lily 2 و Lily 2 Classic (یک مدل متفاوت با رنگ‌های مختلف و پرداخت‌های Garmin Pay NFC فعال) ساعت‌های باریک و باریکی با وزن ۲۰٫۶ گرم با بند پارچه یا چرمی هستند که به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که شبیه ساعت‌های سنتی زنانه باریک باشد. آنها دارای یک صفحه نمایش “مخفی” هستند، با صفحه نمایش ۲۴۰ x 201px که یک الگوی ساده به سبک کاغذ دیواری را تا زمانی که ضربه بزنید نشان می دهد.

این با Forerunners، Fenix ​​و بقیه بسیار متفاوت است بهترین ساعت های گارمین، که تمایل به داشتن نمایشگرهای همیشه روشن دارد. به نظر می رسد لیلی ۲ در انتخابی آگاهانه از آن فاصله گرفته است تا زیبایی شناسی کمتر مرتبط و ترکیبی مانند کراس اوور غریزی یا نواچ.

Lily 2 با نسخه اصلی خود تفاوت دارد گارمین لیلیبه این دلیل که (خوشبختانه) GPS روی ساعت دارد، بنابراین برای دوندگان و دوچرخه سواران بسیار بهتر است.

Lily 2 تا پنج روز عمر باتری دارد و بسیاری از ویژگی‌های رایج در ساعت‌های ارزان‌تر گارمین، از جمله سلامت زنان و ردیابی چرخه، امتیاز خواب، باتری بدن (اما نه امتیاز آمادگی تمرین پیشرفته‌تر) و پالس اکسیمتر برای بررسی وضعیت شما. سطح اکسیژن خون

Lily 2 هم اکنون در دسترس است وب سایت گارمینقیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار / ۲۴۹٫۹۹ پوند برای Lily 2 و ۲۹۹٫۹۹ دلار / ۲۴۹٫۹۹ پوند برای Lily 2 Classic، با قیمت استرالیا TBC.

مانیتور ضربان قلب HRM-Fit

گارمین به تازگی یک ساعت هوشمند جدید، مانیتور ضربان قلب و تغییرات جدی در برنامه Connect در یک اعلامیه بزرگ CES رونمایی کرده است.

(اعتبار تصویر: Garmin)

HRM-Fit گارمین جدیدترین افزوده شده به آن است بهترین مانیتور ضربان قلب خطی که گفته می‌شود «برای زنان ایجاد شده است» دارای طراحی گیره‌ای است که متناسب با سوتین‌های ورزشی متوسط ​​و با پشتیبانی بالا طراحی شده است.

مانند سایر مانیتورهای ضربان قلب گارمین، این دستگاه برای اتصال به ساعت‌های هوشمند گارمین و رایانه‌های دوچرخه‌سواری Edge برای انتقال اطلاعات دقیق تمرین در زمان واقعی طراحی شده است. گفته می‌شود این باتری «حداکثر یک سال عمر باتری» دارد و ۱۴۹٫۹۹ دلار / ۱۳۹٫۹۹ پوند قیمت دارد و قیمت آن در AU TBC است.

گارمین کانکت

طراحی دوره در Garmin Connect

(اعتبار تصویر: آینده)

این هیجان انگیز است. گارمین کانکت در اقدامی که از امروز برای کاربران بتا ارائه می شود، تغییرات عمده ای را در برنامه خود ایجاد می کند. جو شریک، معاون تناسب اندام گارمین، این تغییر را “طراحی ساده شده” می نامد که “بینش های مرتبط بیشتری را برای هر مشتری برای اطلاع رسانی و الهام بخشیدن به آنها ارائه می دهد.”

دسته بندی های جدید شامل فعالیت های امروز، در تمرکز، در یک نگاه، رویدادها، برنامه های آموزشی و چالش ها خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که چیدمان با لیست موجود My Day، Challenges، Calendar، News Feed و موارد دیگر چه تفاوتی خواهد داشت، اما مفهوم یک برنامه ساده تر جالب به نظر می رسد – Garmin Connect اغلب به دلیل جزئیات و عمق آماری آن مورد ستایش قرار می گیرد. در حالی که یک طراحی ساده تر ممکن است به کاربران جدید کمک کند، ممکن است انتقادات را از سوی کاربران شناخته شده به همراه داشته باشد، در صورتی که بیش از حد این عمق را حذف کند.

Fitbit اخیراً با مشکل مشابهی روبرو شده است، زیرا طراحی جدید خود انتقاداتی را برای خلاص شدن از برخی ویژگی‌های انجمن قدیمی به همراه داشته است. پنج راه حل بسیار مورد نیاز را ارائه کرد کمی بعد.

ما همه جدیدترین ها را پوشش می دهیم اخبار CES از نمایش همانطور که اتفاق می افتد. برای داستان‌های بزرگ در همه چیز از تلویزیون‌های ۸K و نمایشگرهای تاشو گرفته تا تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، وسایل خانه هوشمند و جدیدترین‌های هوش مصنوعی با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/smartwatches/garmin-has-just-revealed-a-new-smartwatch-heart-rate-monitor-and-serious-changes-to-the-connect-app-in-a-big-ces-announcement

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *