گران‌تر فروشی با برچسب تخفیف

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به این روزهای سال که می‌رسیم گوش از شنیدن نام حراج پر می‌شود و هر کجای شبکه‌های اجتماعی را نگاه می‌کنی، کسی می‌خواهد  هزار و یک چیز را که لازم داریم یا نداریم، چه بسا با قیمتی گران‌تر از معمول اما به نام تخفیف خورده، بفروشد.

پس چطور یک خرید درست و به صرفه داشته باشیم؟

میتوان هر خرید را به سه مرحله تقسیم کرد: مرحله‌ی پیش از خرید، حین خرید و پساخرید. در هر کدام از این مراحل باید به نکاتی کلیدی توجه کرد که با در نظر گرفتن‌شان می‌توان به خریدی منطقی و درست رسید.

مرحله‌ی پیش از خرید:

نگاهی به آنچه دارید بیاندازید

نخستین و مهم‌ترین گام در فرایند خرید، توجه به نیاز است. از خودتان بپرسید: چه چیزهایی دارید؟ چه چیزهایی نیاز دارید؟ آیا فوراً به آن نیاز دارید، مثلا برای کارتان لپ‌تاپ و موس بلوتوثی می‌خواهید؟ یا بعدتر به آن نیاز پیدا خواهید کرد، مثلا احتمالا تا چند ماه آینده یک گوشی نو لازم دارید به همراه ایرفون؟

پس از پاسخ به این سوالات سه اولویت نخست شما برای خرید مشخص خواهد شد.

گران‌تر فروشی با برچسب تخفیف

بودجه‌تان را مشخص کنید

از خودتان بپرسید با چقدر هزینه به کالای مورد نظرتان می‌رسید؟ به طور مثال آیا یک لپ‌تاپ دانشجویی کارتان را راه می‎اندازد یا نه نیاز به یک سیستم گیمینگ دارید؟

چقدر می‌خواهید برای خرید اولویت‌های‌تان هزینه کنید؟ با توجه به نیازتان محدوده‌ی خرج‌تان را معلوم کنید و به آن پایبند بمانید.

مرحله‌ی خرید:

فروشگاه‌تان را انتخاب کنید

چه اهل خرید آنلاین باشید، چه حضوری و چه تلفیقی از هردو فرقی نمی‌کند با چند جستجو یا پرس و جوی ساده هزاران فروشگاه پیدا خواهد شد که کالای مورد نظر شما را دارند؛ اما کدامیک بهتر است؟ طبیعتا اولین انتخاب آن فروشگاهی‌ست که پیش از این از آن‌جا خرید داشتید، و پیش شما اعتبار دارد. در ادامه با مقایسه می‌توان پیش رفت و قیمت را در چند فروشگاه مختلف سنجید و منطقی‌ترین را انتخاب کرد.

تخفیف‌های واقعی را پیدا کنید

شاید فروشگاه a قیمت اصلی یک گلس را صد هزار تومان نوشته باشد و با ادعای تخفیف  چهل درصدی قصد فروشش را داشته باشد؛ در حالی که همان محصول در فروشگاه b با قیمت اصلی هفتاد هزار تومان باشد و با تخفیفی بیست درصدی به فروش برسد.

  1. a.                  ۱۰۰- ۴۰%= ۶۰
  2. b.                 ۷۰- ۲۰%= ۵۶

پس گول رقم بزرگ تخفیف‌ها را نخورید.

مرحله‌ی پساخرید:

به خدمات پس از فروش دقت کنید

اگر از تجربه‎ی خریدتان راضی بودید، فروشگاه مورد نظرتان را در خاطر داشته باشید تا برای خریدهای آینده هم با خیالی راحت به سراغش بروید. به خدمات پس از فروش اهمیت بدهید مخصوصاً اگر قصد خرید کالایی دیجیتال را دارید.

پس از آن که مراحل آغازین خریدتان را طی کردید، برای بقیه‌ی مراحل خرید، شهر فافا منتظر شماست. در روزهای پنجشنبه و جمعه، دوم و سوم آذرماه امسال، در شهر فافا طیف گسترده‌ای از محصولات دیجیتال با تخفیف‌هایی باور نکردنی اما واقعی وجود دارد تا سبد خریدتان را با رضایتمندی پر کنید. محصولات مورد نیازتان را با تخفیف واقعی اینجا بخرید.


منبع: https://digiato.com/promoted/more-expensive-sale-with-discount-tag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *