گربه غمگین ۵ میلیون دلار برای پلتفرم اکشن قدیمی Replaced جمع آوری کرد


استودیو Sad Cat امروز اعلام کرد که ۵ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است، سرمایه گذاری در این استودیو که قصد دارد برای بازی های آینده خود بگذارد. این استودیو در حال حاضر روی پلتفرم اکشن به سبک رترو کار می کند جایگزین شدکه در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد. GEM Capital تا حدودی در این استودیو سرمایه گذاری کرد تا به آن کمک کند تا Replaced را در سال ۲۰۲۴ راه اندازی کند.

GamesBeat با بنیانگذاران Sad Cat Yura Zhdanovich و Igor Gritsay درباره سرمایه گذاری و توسعه Replaced صحبت کرد. هر دو بنیانگذار گفتند که سرمایه گذاری GEM به ایجاد یک بازی جذاب تر کمک می کند. گریتسی گفت: «ما فهمیدیم که کاری که قبلا انجام می دادیم کافی نیست. بنابراین ما شروع به جستجوی شریک کردیم.

ژدانوویچ گفت که گربه غمگین علاقه دارد از طریق توسعه Replaced و عناوین آینده آن مستقل بماند. “ما در طول توسعه کار عظیمی انجام داده‌ایم، و زمان بیشتری را صرف می‌کنیم، زیرا نمی‌خواهیم با عجله کردن در مورد آن مصالحه کنیم… ما می‌خواستیم کاری را انجام دهیم که همیشه آرزویش را داشته‌ایم، که مردم سر خود را به سمت

گربه غمگین در سپتامبر اعلام شد که عرضه Replaced را تا سال ۲۰۲۴ به تعویق انداخت. بازی قبلاً بود در سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد استودیو مستقر در بلاروس به دلیل نگرانی های ایمنی در مورد جنگ در اوکراین، تیم خود را به محل دیگری منتقل کرد. با این حال، توسعه دهندگان می گویند که تاخیر فعلی به دلیل میزان کار مورد نیاز طراحی پیکسل است.

رویداد

GamesBeat Next 2023

در ۲۴ تا ۲۵ اکتبر به انجمن GamesBeat در سانفرانسیسکو بپیوندید. شما از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی در مورد آخرین پیشرفت ها و دیدگاه آنها در مورد آینده بازی خواهید شنید.


بیشتر بدانید

گریتسی گفت: «این خیلی سخت است. ما از نظر کیفیت و سبک بصری سطح بسیار بالایی را برای خود تعیین کرده‌ایم. فهمیدیم که انتظارات آنقدر بالاست که نمی‌توانیم آن را نادیده بگیریم و همه چیز را در بازی قرار دهیم. انتشار امسال برای ما غیرممکن بود زیرا حجم کار بسیار زیاد است.

رومن گورسکی، مدیر عامل GEM Capital، در بیانیه ای گفت: “ما هیجان زده هستیم که سهم خود را در موفقیت Replaced اعلام کنیم، که در حال حاضر یکی از مورد انتظارترین عناوین مستقل است. در GEM، ما کاملاً معتقدیم که Replaced پتانسیل بالایی دارد. برای بازتعریف چشم‌انداز بازی، جذب مخاطبان در سراسر جهان و راه‌اندازی یک فرنچایز قوی جدید.”

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/sad-cat-raises-5m-for-retro-action-platformer-replaced/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *