گری باوزر هکر نینتندو معتقد است جمله ای برای ارسال پیام طراحی شده است

گری بوسر، هکر بدنام نینتندو معتقد است که این شرکت از او به عنوان مثال استفاده کرده است و می گوید که حکم زندان و جریمه او برای ارسال پیامی به دیگرانی که در آینده از شرکت عبور می کنند، طراحی شده است.

برای جمع بندی سریع، Bowser محکوم شد ۴۰ ماه زندان برای توزیع و فروش دستگاه های فعال کننده دزدی دریایی در سال ۲۰۲۲٫ این برنامه نویس کانادایی به عنوان بخشی از یک گروه هک بزرگتر به نام Team Xecuter کار می کرد که به نوبه خود میلیون ها دلار از فروش دستگاه هایی که امکان پخش بازی های ویدیویی دزدی دریایی را فراهم می کردند، به دست آورد. تعدادی از کنسول های نینتندو باوزر در زمان محکومیت خود به گناه خود اعتراف کرد و با جریمه ۴٫۵ میلیون دلاری و همچنین ۱۰ میلیون دلار جریمه اضافی برای رسیدگی به دعوی مدنی نینتندو علیه او موافقت کرد.

Bowser متعاقباً سال گذشته از زندان آزاد شد، اما او برای دهه‌های آینده به نینتندو بدهکار خواهد بود. در آوریل، باوزر گفت که نینتندو اکنون می تواند ۲۵ تا ۳۰ درصد از درآمد شخصی خود را بازیابی کند برای بقیه عمر کاری خود

آیا کوجیما ناجی وضعیت پلی استیشن بود؟در یوتیوب تماشا کنید

در حال حاضر، صحبت کردن با روزنامه گاردینباوزر گفته است که جمله او “مثل پیامی برای افراد دیگر بود که [are] هنوز آنجا هستند، که اگر دستگیر شوند … [they’ll] خدمت به زمان سخت “.

او اظهار داشت که به پرداخت آنچه که می تواند به نینتندو ادامه خواهد داد، اگرچه اعتراف می کند که «پول زیادی نخواهد داشت، مطمئناً». باوزر در طول مدتی که در زندان بود، توانست «۲۵ دلار در ماه» را از مبالغی که به سایر زندانیان در مورد مراقبت از خودکشی دریافت می‌کرد، بپردازد.

وضعیت Bowser تاریک به نظر می رسد، زیرا این نشریه اشاره می کند که از زمان آزادی از زندان، او اغلب به دلیل مشکل در پرداخت قبوض برق، به امکانات روزمره مانند یخچال یا اجاق گاز دسترسی نداشته است.

او اکنون یک صفحه GoFundMe راه‌اندازی کرده است تا به صورت‌حساب‌های پزشکی‌اش کمک کند (بوسر در پای چپش فیل دارد، با درد مزمن زندگی می‌کند و نیاز به فیزیوتراپی دارد). با این حال، علیرغم این، Bowser می گوید که “می تواند بسیار بدتر باشد”، زیرا او اکنون موفق به تامین مسکن شده است. قبلا روی مبل یکی از دوستانش خوابیده بود.

وقتی از بوزر درباره نام متمایزش پرسیدند – اتفاقاً همان پادشاه کوپاهای نینتندو و رئیس‌جمهور نینتندو آمریکا – باوزر گفت: “من باید اولین بوزری باشم که تا به حال دستگیر شده است.”

اوایل امسال، Bowser عضویت در پروژه فلش سبد خرید را رد کرد که ادعا می کرد به کاربران سوییچ اجازه می دهد تا نسخه های پشتیبان بازی های متعلق به خود را بازی کنند. در آن زمان، او گفت که “موضوع حمله مسمومیت DNS” شده است. [his] سرورهای نام” و “با این چیزها درگیر نبود”.


منبع: https://www.eurogamer.net/gary-bowser-says-nintendo-wanted-to-send-a-message-with-sentence?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *