گزارش: انتظار می رود اکتیویژن بلیزارد ۱۳۶ شغل را از دفتر کورک خود اخراج کند

طبق گزارش ها، مایکروسافت قرار است بیش از صد شغل در دفتر Cork اکتیویژن بلیزارد را کاهش دهد.

همانطور که برای اولین بار در گزارش شده است ممتحن ایرلندیوزیر امور خارجه یا Tánaiste، Michéal Martin – که این موضوع را در Dáil، دولت ایرلند مطرح کرد – فاش کرد که انتظار می رود ۱۳۶ شغل از حدود ۲۰۰ شغل در بلکپول، کورک کاهش یابد و این تعدیل نیروها را “بسیار جدی” خواند. “. .


گزارش: انتظار می رود اکتیویژن بلیزارد ۱۳۶ شغل را از دفتر کورک خود اخراج کندپخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟


پخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟

میک، People Before Profit TD گفت: “شرکت ها نباید اجازه داشته باشند در این کشور والس بزنند، کاهش زندگی افراد را تغییر دهند و به سادگی از صحبت با نمایندگان انتخاب شده توسط افرادی که سال های طولانی به کارفرمای خود خدمت کرده اند خودداری کنند.” بری

باری همچنین افزود که شرکت “از تعامل با اتحادیه کارگری که این کارگران برای نمایندگی آنها انتخاب کرده اند خودداری می کند”.

در زمان نگارش این مقاله، گمان می‌رود که این کاهش‌ها شامل دفاتر کورک می‌شود و طبق گزارش‌ها، حدود ۲۰۰ شغل دیگر در دفتر دوبلین تحت تأثیر این کاهش‌ها قرار نگرفته است. اکتیویژن بلیزارد هنوز قبلاً به این گزارش پاسخ نداده است.

اگر درست باشد، این افزونگی ها در راس آنها قرار می گیرند “تصمیم دردناک” برای اخراج ۱۹۰۰ نفر در Activision Blizzard، ZeniMax و Xbox همین ماه گذشته

فیل اسپنسر، رئیس Xbox در آن زمان در ایمیل خود به کارکنان نوشت: «کمی بیش از سه ماه از پیوستن تیم‌های Activision، Blizzard و King به مایکروسافت می‌گذرد. همانطور که در سال ۲۰۲۴ به جلو می رویم، رهبری مایکروسافت گیمینگ و اکتیویژن بلیزارد متعهد به همسویی با یک استراتژی و برنامه اجرایی با ساختار هزینه پایدار است که از کل تجارت رو به رشد ما پشتیبانی می کند.

ما با هم اولویت‌ها را تعیین کرده‌ایم، زمینه‌های همپوشانی را شناسایی کرده‌ایم و اطمینان حاصل کرده‌ایم که همه در بهترین فرصت‌ها برای رشد همسو هستیم.»

اخراج ها دنبال شد خرید ۶۹ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت سال گذشته، و خرید ۷٫۵ میلیارد دلاری Zenimax در سال ۲۰۲۱.


منبع: https://www.eurogamer.net/report-activision-blizzard-is-expected-to-cut-136-jobs-from-its-cork-office?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *