گزارش جدید The Day Before حاکی از جریمه شدن کارکنان به دلیل اشتباه است

گزارش جدیدی در مورد توسعه The Day Before ادعا می کند که کارمندان و “داوطلبان” Fantastic در معرض بدرفتاری قرار گرفته اند.

این گزارش توسط خروجی بازی سازی رایانه های شخصی آلمان منتشر شده است GameStar و کانال یوتیوب بازی دو اوایل این هفته، و بر اساس شهادت ۱۶ کارمند سابق Fantastic، یک داوطلب و هفت کارمند در ناشر Mytona است.

این ادعاها تصویری تیره و تار از محیط کار در Fntastic به تصویر می‌کشد که شامل اتهامات مربوط به مدیریت سمی، به‌ویژه ادوارد و آیسن گوتوفتسف، بنیان‌گذاران، و عدم هدایت است.

آیا کوجیما ناجی وضعیت پلی استیشن بود؟در یوتیوب تماشا کنید

منابع Game Two ادعا کردند که Gotovtsevs به میل خود مجازات و کارمندان را اخراج خواهند کرد. در یک نمونه، دو کارمند به دلیل تبدیل صدای ضبط شده «کیفیت پایین» به جریمه ۱۹۳۰ دلاری مجبور شدند. گفته می‌شود که یک گفتگوی داخلی که توسط Game Two به دست آمده است، نشان می‌دهد که ادوارد گوتوفتسف اخراج یک کارمند را به دلیل “عدم اراده” اعلام می‌کند.

کارمندان سابق همچنین از پلتفرم ارتباط داخلی خود Fntastic به نام Continent صحبت کردند که برای نظارت بر بهره وری استفاده می شد. این گزارش ادعا می‌کند که حتی زمانی که از خانه کار می‌کنید، می‌توان ایستگاه‌های کاری را زیر نظر گرفت و همیشه می‌توان با کارکنان تماس گرفت. منابع گفتند که این باعث “استرس روانی عظیم” شد.

این گزارش کرانچ را یک «موضوع فراگیر» در Fntastic توصیف کرد. منابع ادعا کردند که آنها مجبور بودند بیش از ۱۶ ساعت در روز کار کنند، بدون تعطیلات آخر هفته یا مرخصی.

کارمندان همچنین ادعا کردند که “فقدان چشم انداز روشنی” از سوی مدیریت در جهت روز قبل وجود دارد. منابع می گویند که اغلب به آنها گفته می شد که کار را دوباره انجام دهند تا روند آخرین بازی های منتشر شده را دنبال کنند.


گزارش جدید The Day Before حاکی از جریمه شدن کارکنان به دلیل اشتباه استتحقیقی: روز قبل – کلاهبرداری یا مگالومانیا؟ [ENG SUB]


گزارش کامل بازی دو.

همه اینها منجر به یک به طور انتقادی متحول شد بازی که بود تعطیل کردن حدود یک ماه و نیم پس از انتشار در دسترس اولیه. توسعه دهنده تعطیلی فوق العاده چهار روز پس از انتشار The Day Before، و Steam با Mytona برای بازپرداخت کار کرد.

داستان The Day Before همچنان ادامه دارد. هفته گذشته فوق العاده دوباره ظاهر شد در رسانه های اجتماعی در بیانیه ای طولانی و عجیب، حماسه را یک “کمپین نفرت” مقصر دانستند، اگرچه به سرعت حذف شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/new-the-day-before-report-alleges-employees-fined-for-making-mistakes?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *