Among Us سریال‌های متحرک آینده را با تصویر مهمانی پیتزای خون آلود به اشتراک می‌گذارد

InnerSloth و CBS Studios یک تیزر کوچک از مجموعه انیمیشنی آینده خود در میان ما به اشتراک گذاشته اند.

در حالی که این تصویر چیز زیادی نمی دهد، اما این تصویر یک کافه تریا خالی با پیتزا و بادکنک هایی را نشان می دهد که با بنری تزئین شده است که روی آن نوشته شده است: “ما نمرده ایم”.

خوب، به نظر من به هر حال باید اینطور خوانده شود. با این حال، یک پاشیده بزرگ خون قرمز کلمه میانی را پوشانده است و تنها «ما هستیم» و «مرده» در نمایش باقی مانده است. یه جورایی به نظر میرسه…


Among Us سریال‌های متحرک آینده را با تصویر مهمانی پیتزای خون آلود به اشتراک می‌گذاردبیایید در میان ما بازی کنیم: نقشه جدید، همان هرج و مرج قدیمی! خارج از Xbox، Outside Xtra و Dicebreaker!


در اینجا تیم ویدیویی Eurogamer در حال بازی Among Us با Outside Xbox، Outside Xtra و Dicebreaker است.

به اشتراک گذاری تصویر در X، حساب رسانه اجتماعی Among Us گفت “کار روی نمایش در حال پیشرفت است!!!” با یک ایموجی عضلانی همراه.

وقتی کسی به شوخی گفت که انگار یکی از خدمه سس کچاپ را ریخته است، تیم Among Us پاسخ داد: “عجب وظیفه جدید: بنر تمیز. به هر حال همه کجا هستند.”


نگاهی به سریال انیمیشن Among Us که یک کافه تریا خالی با پیتزا و بادکنک را نشان می دهد.  بر بنری پر از خون نوشته شده است: "ما مرده ایم"
اعتبار تصویر: InnerSloth/CBS

ما ابتدا خبر از اقتباس آینده در میان ما در سال گذشتهبا یک نمای کلی که می‌گوید: “اعضای خدمه شما با یک تغییر شکل بیگانه جایگزین شده‌اند که قصد ایجاد سردرگمی، خرابکاری کشتی و کشتن همه را دارد. “جالب” را ریشه کن کنید یا قربانی طرح‌های قتل‌عام او شوید.”

به نظر می رسد که تیم در حال بازی کردن چیزهایی بسیار نزدیک به خود بازی است. به هر حال، فریب و نقشه‌های ماکیاولیستی واقعاً کاری است که در میان ما بهترین کار را انجام می‌دهد.

عنوان کسر اجتماعی InnerSloth تنها بازی با اقتباس انیمیشنی در دست ساخت نیست. در کنار Among Us هم داریم The Witcher: Sirens of the Deep و Tomb Raider: The Legend of Lara Croft فقط دو مورد را نام ببریم.


منبع: https://www.eurogamer.net/among-us-teases-upcoming-animated-series-with-blood-splattered-pizza-party-image?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *