گزارش شده است که جک بلک در نقش استیو Minecraft در فیلم آینده بازی خواهد کرد

گفته می شود که جک بلک قرار است نقش استیو ماینکرافت را در اقتباس سینمایی آینده ایفا کند.

ضرب الاجل بیان می کند که بلک – که استعدادهای خود را به فیلم برادران سوپر ماریو و اقتباس آینده Borderlands نیز قرض داده است – اخیراً به گروه بازیگران پیوسته است. فیلمی با جلوه جیسون موموآ.

بلک در عین حال ظاهرا با بازیگوشی این گزارش را تایید کرده است پست های رسانه های اجتماعی. مجری تصویری از خود در حال خواندن یک کتاب درسی مبانی Minecraft را به اشتراک گذاشت و در شرح آن نوشت: “یک بازیگر آماده می شود.”

در اینجا Ian ما با همه چیزهایی که باید در مورد گیم پلی بازی Minecraft Legends بدانید، آمده است.در یوتیوب تماشا کنید

مطابق با گزارش های تابستان گذشته، فیلم آتی Minecraft برادران وارنر بر روی “اژدهای بدخواه Ender که در مسیر نابودی قرار می گیرد” تمرکز خواهد کرد.

با این حال، خوشبختانه گروهی از ماجراجویان شجاع و «بعید»، به سرپرستی دختر جوانی که هنوز نامش فاش نشده است، «برای نجات جهان فرازمینی» از خشم اژدها اقدام خواهند کرد.

در سال ۲۰۲۲، فاش شد که این فیلم آینده ماینکرافت، جارد هس ناپلئون دینامیت را کارگردانی کرده است. در همین حال، مری پارنت، تهیه کننده Dune، در کنار روی لی، تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

در مورد بلک، سال گذشته نقش Bowser در فیلم انیمیشن ماریو، با تصنیف شخصیت Peaches که نشانگر نقش بازیگر بود، تمجیدهای زیادی را برای او به ارمغان آورد. اولین ورود انفرادی در Billboard Hot 100. موزیک ویدیوی این آهنگ پس از انتشار در یوتیوب توانست در ۱۱ روز ۱۷ میلیون بازدید داشته باشد.


منبع: https://www.eurogamer.net/jack-black-reportedly-to-star-as-minecrafts-steve-in-upcoming-film

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *