تیم های مایکروسافت بالاخره روی این ابزار اشتراک گذاری بسیار اساسی اما فوق العاده مفید کار می کنند

تیم های مایکروسافت بالاخره روی این ابزار اشتراک گذاری بسیار اساسی اما فوق العاده مفید کار می کنند

اطمینان از اینکه همکاران یا همکاران شما از پروژه‌ها و وظایف کاری مناسب گنجانده شده‌اند (یا کنار گذاشته می‌شوند) به لطف یک پروژه جدید، به زودی بسیار آسان‌تر می‌شود. تیم های مایکروسافت به روز رسانی.

این کنفرانس ویدیویی این پلتفرم اعلام کرده است که در حال کار بر روی روش جدیدی برای به اشتراک گذاری سریع و آسان اطلاعات تماس برای افرادی است که در یک چت خاص نیستند.

این شرکت می‌گوید که این حرکت باعث می‌شود دیگران با اطمینان با سایر همکاران آشنا شوند و به این پلتفرم اجازه می‌دهد حتی برای کسب‌وکارها در همه جا مفیدتر باشد.

Microsoft Teams اطلاعات تماس را به اشتراک می گذارد

نسبتاً مختصر ورود در نقشه راه رسمی مایکروسافت ۳۶۵ به جزئیات زیادی در مورد نحوه عملکرد این ویژگی جدید نمی پردازد، اما با توجه به نحوه عملکرد افزوده های مشابه قبلی، تصور می کنیم که اشتراک گذاری از طریق عملکرد راست کلیک ماوس تسهیل می شود.

این ویژگی فعلاً به‌عنوان «در حال توسعه» فهرست شده است، اما تاریخ عرضه آن در ژانویه ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است، به این معنی که کاربران نباید خیلی منتظر بمانند.

هنگامی که مایکروسافت منتشر شد، مایکروسافت می‌گوید این توییک به طور کلی در دسترس همه کاربران Teams در ویندوز دسکتاپ و مک قرار خواهد گرفت.

این خبر جدیدترین از یک سری به روز رسانی و ارتقا است زیرا تیم های مایکروسافت به دنبال ارائه به روزترین و بصری ترین تجربه برای کاربران در همه جا هستند.

این خبر پس از آن منتشر شد که این شرکت اعلام کرد که در حال ارائه این قابلیت است پیام های فوروارد بین چت های مایکروسافت تیمز تنها با یک کلیک، در وقت کاربران هنگام تلاش برای ارسال یادداشت ها یا هشدارهای مهم صرفه جویی می شود.

این تغییر همچنین می‌تواند افزودن اطلاعات اضافی را هنگام ارسال پیام بین چت‌های مایکروسافت تیم‌ها آسان‌تر کند، امیدواریم که هیچ زمینه حیاتی از بین نرود یا نادرست شود.

اخیراً این پلتفرم آپدیتی را اعلام کرده است که به کاربران امکان می دهد اعلان‌های تقویم را مستقیماً در فید فعالیت تیم‌های مایکروسافت مدیریت کنیدبه این معنی که دیگر نباید کمی درگیری بین برنامه ها و سرویس ها برای خاموش کردن یک پاپ آپ یا هشدار آزاردهنده وجود داشته باشد.

تیم های مایکروسافت نیز اخیرا از قابلیتی رونمایی کرده است که به کاربران این امکان را می دهد اعلان های جلسه را برای شخص خاصی ارسال کنید در حین تماس، به شما این امکان را می دهد که به صورت خصوصی واکنش نشان دهید یا پاسخ دهید. ابزار جدید “هدفمند اعلان در جلسه” از یک ربات برای اطمینان از مخفی ماندن پیام شما (نسبتا) استفاده می کند و فقط به گیرنده مورد انتظار تحویل می شود.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/microsoft-teams-is-finally-working-on-this-incredibly-basic-but-super-useful-sharing-tool

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *