گزارش شده است که جک بلک نقش استیو را در اقتباس سینمایی Minecraft که مدت‌ها به تأخیر افتاده بود، بازی خواهد کرد

جک بلک قرار است نقش Minecraft Steve را بازی کند. ضرب الاجل نوشت روز سه شنبه که مدرسه راک بازیگر نقش قهرمان اصلی بازی را در کنار جیسون موموآ در بازی با تاخیر طولانی بازی خواهد کرد. اقتباس سینمایی

را ماین کرافت انطباق بوده است در حال توسعه از سال ۲۰۱۴. حداقل از سه چرخه عبور کرده است مدیران قبلی (شان لوی، راب مک الهنی و پیتر سولت) و دو ویندوز انتشار از دست رفته (۲۰۱۹ و ۲۰۲۲). تاریخ هدف فعلی آن ۴ آوریل ۲۰۲۵ است.

نویسندگان تکرار فعلی پروژه هنوز مشخص نشده اند. با این حال، انطباق ساختن بازی سندباکس در یک فیلم پرفروش هالیوود مبتنی بر داستان، به خلاقیت فراوان نویسندگان آن اجازه (و احتمالاً نیاز دارد) می‌دهد. خلاصه داستان منتشر شده در سال ۲۰۱۹ (که ممکن است هنوز هم صدق کند یا ممکن نیست) فیلم را اینگونه توصیف می کند: «یک دختر نوجوان و گروه بعیدش از ماجراجویان. پس از اینکه اژدهای بدخواه Ender در مسیر نابودی قرار می گیرد، آنها باید دنیای زیبا و بلوکی خود را نجات دهند.

گزارش شده است که جک بلک نقش استیو را در اقتباس سینمایی Minecraft که مدت‌ها به تأخیر افتاده بود، بازی خواهد کرد
Minecraft استیو
موجانگ / مایکروسافت

مشکی از یک اجرای دوست داشتنی در نقش Bowser است فیلم برادران سوپر ماریوجایی که او اثربخشی حضور کمدی بیش از حد معمول خود را در اقتباس های بازی نشان داد. IGN زوج اشاره شد که هر دو نقش بازی بلک – بوسر و استیو – ظاهر شد که در Super Smash Bros. Ultimate.

ناپلئون دینامیت خالق (و همکار سیاه در nacho رایگان) جرد هس کارگردانی خواهد کرد. ددلاین می‌گوید که تولید این فیلم به زودی آغاز می‌شود، که از برادران وارنر، سرگیجه، لجندری، موجانگ / مایکروسافت و On the Roam ساخته شده است. اما مایرز، دانیل بروکس و سباستین یوجین هانسن برای پیوستن به بلک و موموآ در بازیگران قرارداد امضا کردند.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/jack-black-will-reportly-play-steve-in-the-long-delayed-minecraft-movie-adapatation-175331365.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/jack-black-will-reportedly-play-steve-in-the-long-delayed-minecraft-movie-adapatation-175331365.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *