گزارش ها حاکی از آن است که PlayStation State of Play این هفته در راه است

گزارش شده است که سونی در این هفته با پخش وضعیت پلی استیشن در کانون توجه قرار خواهد گرفت.

PlayStation هنوز پخش خود را تایید نکرده است، اما تعدادی از افراد داخلی پیشنهاد کرده اند که در روزهای آینده شاهد وضعیت بعدی بازی خواهیم بود – و Eurogamer نیز مشابه آن را شنیده است.

XboxEra بریدگی کوچک و یوتیوبر رند الثور هر دو پیشنهاد کرده‌اند که پخش سونی برای “حدود” این چهارشنبه، ۳۱ ژانویه، در انتظار تغییرات لحظه آخری برنامه‌ریزی شده است. این زوج همچنین بسیاری از بازی‌هایی را که سونی در این نمایشگاه قرار خواهد داد، مانند Final Fantasy 7 Rebirth و Death Stranding 2 را مورد آزار قرار دادند.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

افشاگر فوق‌العاده قابل اعتماد billbil-kun هفته گذشته گفت که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد Death Stranding 2 خواهیم شنید – و حتی تا آنجا پیش رفت که یک زیرنویس شگفت‌انگیز برای بازی فهرست کرد. Death Stranding 2: On The Beach.

همان افشاگر نیز خبر از یک ریمستر Until Dawnکه می گفتند هم برای رایانه شخصی و هم برای پلی استیشن ۵ حرکت می کند.

گفته می‌شود که Judas، خالق BioShock، Ken Levine’s Judas و همچنین Rise of the Ronin، Silent Hill 2، یک بازی جدید مترو، و ریمسترهای Sonic Generations و Until Dawn نیز در این نمایش حضور خواهند داشت.

پخش سونی در اوایل ماه جاری به دنبال برنامه ی خود مایکروسافت ایکس باکس Developer Direct خواهد بود، جایی که نمایش داده شد ایندیانا جونز و دایره بزرگ, Aowed, Visions of Mana و غیره. بعدی، نینتندو؟


منبع: https://www.eurogamer.net/playstation-state-of-play-coming-this-week-reports-suggest?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *