گسترش «سایبرنتیک، مصنوعی» استلاریس The Machine Age اعلام شد

Paradox Interactive دارد رونمایی شد The Machine Age، توسعه بزرگ بعدی برای بازی استراتژی فضایی ۴X Stellaris، که در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ برای رایانه های شخصی عرضه می شود، روی «موضوعات سایبرنتیک، مصنوعی و ماشینی» تمرکز خواهد کرد.

پارادوکس توضیح می دهد: “دانشمندان ابزارهای پیشرفته ای را برای ارتباط با ماشین کشف کرده اند که زندگی را قادر می سازد بر محدودیت های بیولوژیکی ذهن و جسم غلبه کند.” “عصر ماشین زمان شکوه فنی را آغاز می کند، اما معضلات اخلاقی و اجتماعی جدیدی را به وجود می آورد. با آن زمان جاه طلبی های رها شده، تهدیدهای جدیدی ظاهر می شوند که معنای واقعی خود زندگی را زیر سوال می برند.”

و با کمی صحنه‌پردازی خارج از مسیر، پارادوکس به برخی از ویژگی‌های جدید The Machine Age می‌رسد، که شامل یک بحران آخر بازی جدید، مبتنی بر بازگشت یک تهدید مصنوعی قدیمی، در کنار یک Crisis Path جدید با تمرکز بر برتری فناوری است. به هر قیمتی


گسترش «سایبرنتیک، مصنوعی» استلاریس The Machine Age اعلام شدبه عصر ماشین خوش آمدید! | اعلامیه DLC Stellaris


تریلر معرفی استلاریس The Machine Age.

هر دوی اینها در کنار معرفی امپراتوری‌های ماشینی غیرگشتالتی و فردگرایانه می‌آیند که می‌توانند شخصیت‌های فردی داشته باشند و داستان‌ها و خاستگاه‌های جدیدی به ارمغان بیاورند. Paradox همچنین سه مسیر صعودی ماشین جدید را برای سفارشی سازی بیشتر وعده داده است.

در جای دیگر، عصر ماشین سه منشأ جدید را معرفی می کند: اگر می خواهید امپراطوری که آمیختگی مقدس بدن و سایبرنتیک را می پرستد، Cybernetic Creed است. باروری مصنوعی، برای امپراتوری که پس از یک بیماری ژنتیکی جدید قادر به تولید مثل بیولوژیکی نیست، و آرک ولدرز، جامعه روباتیکی که گرسنه از فضا است و برای منابع به ستاره ها روی می آورد.

علاوه بر این، عصر ماشین شامل پرتره‌های واکنش‌گرایانه جدید، شش مدنی جدید – عقل هدایت‌شده، طراحی طبیعی، دستورالعمل‌های وسواسی، پروتکل‌های پروتکل، ذهن‌پردازان تاکتیکی و بازارهای تقویتی (این یکی به گسترش Megacorp نیاز دارد) – ویژگی‌های جمعیتی جدید، و دو ویژگی میانی جدید ساختارهای بازی: کوره قوس مذاب و ازدحام قدرتمند Dyson. اوه، و دارای هفت آهنگ جدید مصنوعی نیز می باشد.

نسخه‌ی گسترش‌دهنده The Machine Age استلاریس با به‌روزرسانی رایگان Andromeda همراه خواهد بود که در سه‌ماهه دوم امسال روی رایانه‌های شخصی عرضه شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/stellaris-cybernetic-synthetic-the-machine-age-expansion-arrives-later-this-year?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *