طراح RuneScape از سواحل روشن تر MMORPG رایگان برای بازی “دنج” رونمایی کرد.

Fen Research، استودیویی که توسط طراح اصلی RuneScape، اندرو گوور تأسیس شده است، از Brighter Shores – یک MMORPG فانتزی رایگان و جدید «دنج» که اواخر امسال برای رایانه‌های شخصی و مک عرضه می‌شود، رونمایی کرده است که نوید یک استراحت آرامش‌بخش از زندگی روزمره را می‌دهد.

Brighter Shores، که گفته می شود ده سال از ساخت آن می گذرد، بازیکنان را به شهر ساحلی آرام Hopeport می برد، جایی که در ابتدا نقش نگهبان شهر را بر عهده خواهند گرفت. با این حال، به زودی آنها خود را در حال جسارت فراتر از دیوارهای شهر می یابند “در حالی که از یک تهدید بزرگتر در سراسر جهان خارق العاده Adothria مطلع می شوند.”

صحبت از «شخصیت‌های عجیب و غریب، دشمنان جذاب و مکان‌های فریبنده» است که بازیکنان می‌توانند در حین کاوش در جهان با یکی از سه کلاس Cryoknight، Hammermage یا Guardian با آن‌ها مواجه شوند. این گزینه‌ها قرار است نشان‌دهنده فاصله‌ای از سبک‌های سنتی مانند جادوگر، سرکش و جنگجو باشند، و Fen Research نوید «پیچش‌های جدید و هیجان‌انگیز» دیگری را در ژانر MMORPG، از جمله دور شدن عمدی از گیم‌پلی «گریدی» می‌دهد.


طراح RuneScape از سواحل روشن تر MMORPG رایگان برای بازی “دنج” رونمایی کرد.تریلر Brighter Shores


تریلر اعلامی Brighter Shores.

درحالی‌که Brighter Shores رایگان است، Fen Research می‌گوید که از تراکنش‌های خرد اجتناب می‌کند و به‌عنوان یک «گذرنامه پرمیوم فراگیر» که «جستجوها، ماجراجویی‌ها و داستان‌های اضافی» را ارائه می‌کند، اجتناب می‌کند. این بالاتر از “صدها ساعت” محتوای رایگان بازی پایه است – و به‌روزرسانی‌های منظم محتوایی برای فراتر از راه‌اندازی Brighter Shores برنامه‌ریزی شده است.

اندرو گارفیلد، طراح اصلی، در اعلامیه رسمی Brighter Shores توضیح می دهد: «ایجاد این بازی یک کار واقعی عشقی بوده است. “گاهی اوقات این یک وظیفه جاه طلبانه غیرقابل حل به نظر می رسد، بنابراین شگفت انگیز است که در نهایت می بینم که آن را به روشی که من امیدوار بودم گرد هم می آورد.

در حال حاضر تاریخ انتشاری برای Brighter Shores فراتر از یک “Q3 2024” مبهم وجود ندارد، اما در تاریخ عرضه خواهد شد. PC و Mac از طریق Steam زمانی که در نهایت ظاهر می شود


منبع: https://www.eurogamer.net/original-runescape-designer-unveils-cosy-free-to-play-mmorpg-brighter-shores?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *