گلچین بازی ۸ بیتی مورد انتظار استودیوی Spelunky UFO 50 در نیمه دوم سال ۲۰۲۴

انتظار طولانی برای UFO 50 – گلچین ۵۰ قوی از بازی های ۸ بیتی الهام گرفته شده از استودیوی Mossmouth خالق Spelunky، درک یو – اما با نزدیک شدن به هفتمین سالگرد معرفی آن در آگوست امسال، یو فاش کرد که این پروژه امیدوارکننده در حال حاضر انجام شده است. در مسیر انتشار در نیمه دوم سال جاری.

زمانی که یوفو ۵۰ بود در سال ۲۰۱۷ اعلام شد، هدف راه اندازی آن در سال بعد بود. بدیهی است که این اتفاق نیفتاد، با توضیح یو در سال گذشته که زمان توسعه طولانی‌تر مورد انتظار را توضیح داد به این دلیل بود که تیم به شدت زمان لازم برای ساخت ۵۰ بازی را دست کم گرفته بود، به ویژه با توجه به اینکه Spelunky 2 در حال ساخت بود. وسط آن

UFO 50، اگر آشنا نیستید، مجموعه‌ای از بازی‌های کوچک یا میکرو نیست، بلکه یک مجموعه ای از تجربیات کامل بازی ۸ بیتی (البته با اندازه‌های مختلف) که گویی از یک شرکت بازی‌های ویدیویی تخیلی دهه ۸۰ که مدت‌ها فراموش شده بود، با دنباله‌ها و شخصیت‌هایی که دوباره ظاهر می‌شوند، ایجاد حس تداوم مشترک را ایجاد می‌کنند. این نوید همه چیز را از پلتفرمرها و شلیک به آنها تا بازی‌های پازل، بازی‌های سرکش و نقش‌آفرینی می‌دهد، که بیش از نیمی از آن‌ها دارای چند نفره محلی از جمله بازی‌های مشترک و در مقابل بازی هستند.


گلچین بازی ۸ بیتی مورد انتظار استودیوی Spelunky UFO 50 در نیمه دوم سال ۲۰۲۴UFO 50 – تریلر اعلامیه


تریلر اعلامی UFO 50 اکنون تقریباً هفت ساله است.

در حالی که یو تا حد زیادی سخنگوی پروژه بوده است، تیم کامل UFO 50 در Mossmouth متشکل از اوجیرو فوموتو خالق Downwell، Eirik Suhrke آهنگساز Spelunky و Downwell، Tyriq Plummer (Catacomb Kids)، جان پری (Time Barons) و Paul Hubans (بارون زمان) است. دیوانه).

یک به روز رسانی از Yu در استیم در نوامبر گذشته توضیح داد که موسموث “سیگنال های قوی دریافت می کند مبنی بر اینکه ما در نهایت به “تمام” نزدیک می شویم، با هدف پرتاب یوفو ۵۰ در “نیمه اول” سال ۲۰۲۴٫ یو اکنون یک مطلب را به اشتراک گذاشته است. جدول زمانی اصلاح شده (با تشکر RPS)، فاش می کند که Mossmouth “باید یک بازی کامل در چند ماه آینده داشته باشد اما در حال برنامه ریزی برای انتشار در نیمه دوم سال است”. یو اضافه می کند که این به آن “زمان برای انجام تست های بیشتر و سپس بازاریابی و غیره” می دهد.

یو در پایان گفت: “و دانگ، “آخرین ساخت‌ها با تمام چیزها واقعاً لبخند بزرگی بر لبان من می‌آورد. دیدن چیزهایی که بعد از یک سفر طولانی به هم می‌رسند، جادویی است. لطفاً از من نپرسید که مورد علاقه من است. ۵۰ بازی – من همه آنها را دوست دارم!”.


منبع: https://www.eurogamer.net/spelunky-studios-long-awaited-8-bit-game-anthology-ufo-50-due-second-half-of-2024?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *