گلکسی S20 تغییرات بزرگی را در برنامه به‌روزرسانی خود مشاهده می‌کند

سری Samsung Galaxy S20 4 سال پیش منتشر شد و من مطمئن نیستم که کسی در آن زمان انتظار داشته باشد که ما هنوز در مورد به روز رسانی ماهانه آن صحبت کنیم. این امروز اتفاق می‌افتد، زیرا پس از آن ۴ سال سریع، سامسونگ سری گلکسی S20 را به همراه گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا به برنامه به‌روزرسانی فصلی خود کاهش می‌دهد.

اگر به معرفی گلکسی اس ۲۰ برگردیم، در مورد وضعیت به روز رسانی جدیدترین پرچمداران آن زمان سامسونگ سردرگمی وجود داشت. صحبت از تأمین بودحداقل چهار سال به روز رسانی امنیتی“، اما مطمئن نبودیم که آیا این به معنای ۴ سال وصله های ماهانه و به دنبال آن پنجمین سال به روز رسانی سه ماهه است یا نه. همانطور که به نظر می رسد، روده ما در فرض ۴ سال وصله های ماهانه و به دنبال آن سال پنجم فصلنامه درست عمل کرده است. این پشتیبانی بسیار زیادی برای دستگاه اندرویدی است.

امروز، سامسونگ گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس، گلکسی اس ۲۰ اولترا، گلکسی اس ۲۰ FE، گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا را به بخش سه ماهه ردیاب زمان‌بندی به‌روزرسانی خود منتقل کرد. همه این به‌روزرسانی‌ها احتمالاً برای سال آینده، هر ۳ ماه یا بیشتر، به‌روزرسانی‌ها را مشاهده خواهند کرد. گلکسی اس ۲۰ آپدیت ماه مارس خود را در پایان هفته گذشته دریافت کرد، بنابراین ممکن است تا چند ماه دیگر شاهد این آپدیت نباشیم. همین امر در مورد گلکسی نوت ۲۰ نیز صدق می کند که در اواسط ماه گذشته شاهد به روز رسانی مارس بود.

دیدن پشتیبانی از دستگاه ها در این مدت زمان جالب است، زیرا زمانی که این ابتکارات اعلام می شود، اغلب مورد سوال قرار می گیرند. مردم با نگاه کردن به آینده و انتظار از سازندگان اندروید برای عمل به وعده ها مشکل دارند. تا کنون، حداقل سامسونگ و گوگل همچنان به پایان معامله خود ادامه می دهند.

در نهایت، به این نکته اشاره می‌کنم که دریافت به‌روزرسانی‌های نسخه اندرویدی گلکسی اس ۲۰ به پایان رسیده است، بنابراین اگر می‌خواهید اسباب‌بازی‌های جدیدی به عنوان دارنده گلکسی اس ۲۰ با آن بازی کنید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که یک گوشی جدید پیدا کنید. این آخرین آپدیت بزرگ اندروید است بیش از یک سال پیش اندروید ۱۳ بود. اندروید ۱۴ و One UI 6 را دریافت نکرد. صاحبان Note 20، شما در یک قایق هستید.

// سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/02/samsung-drops-galaxy-s20-galaxy-note-20-to-quarterly-update-schedule/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *