آخرین اخبار Steam، Content Warning رایگان برای نگهداری تا ساعت ۵ بعد از ظهر امروز به وقت بریتانیا

شما تا ساعت ۵ بعدازظهر به وقت بریتانیا فرصت دارید تا Content Warning – بازی ترسناک مشارکتی به سبک Lethal Company که بازیکنان را مجبور می کند از دوستان خود در حال انجام کارهای ترسناک فیلمبرداری کنند تا “معروف SpöökTube” شوند – به صورت رایگان دریافت کنید.

سورپرایز هشدار محتوا دیروز، اول آوریل، با ۱۰۰ درصد تخفیف برای ۲۴ ساعت اول راه اندازی شد. ناشر Landfall گفت: این همه برای این است که تا حد امکان به افراد بیشتری فرصت بازی را بدهند.

او در استیم نوشت: «هر سال به مناسبت ۱ آوریل با نام «روز زمین‌پاشی» ما کار خاصی انجام می‌دهیم. “امسال ما Content Warning را به صورت رایگان برای هر کسی که آن را بین ساعت ۹ صبح PT و ۹ صبح فردا ۲ آوریل بارگیری کند منتشر می کنیم.” اینجا در بلایتی ساعت ۵ بعدازظهر است.


آخرین اخبار Steam، Content Warning رایگان برای نگهداری تا ساعت ۵ بعد از ظهر امروز به وقت بریتانیاتریلر هشدار محتوا


هشدار محتوا: تریلر

Content Warning قبلاً بسیار محبوب بوده است و تعداد بازیکنان در Steam به طور پیوسته در حال افزایش است. در زمان نگارش این مقاله، ۱۹۴۰۴۰ تولیدکننده محتوای نامتعارف درون بازی وجود دارند که هر کاری می‌توانند انجام دهند تا آن را به صورت آنلاین بزرگ کنند.

اما، این فقط به این دلیل نیست که بازی در حال حاضر رایگان است که آن را بسیار محبوب کرده است (اگرچه مطمئن هستم که کمک کرده است). Content Warning در حال حاضر دارای انبوهی از بررسی های تحسین برانگیز است، با میانگین امتیاز “بیش از حد مثبت” در Steam.

در یکی از نقدهای Steam آمده است: “یک بازی ترسناک همکاری که در آن مرگ در واقع سرگرم کننده و با ارزش است زیرا مرگ شما بخشی از یک داستان مینیاتوری خنده دار خواهد بود که با دوستان خود ساخته اید. تنها بازی از نوع خود است که من واقعاً آن را دوست داشتم.” .

دیگری می افزاید: “دوست گرفتار شد اما ما ویروسی شدیم. ۱۰/۱۰٫” یعنی ارزشش را دارد، درست است؟

اگر این به نظر شما می رسد، می توانید آن را برای خودتان بررسی کنید صفحه Steam's Content Warning در اینجا. بعد از ساعت ۵ بعدازظهر امروز به وقت انگلستان، اخطار محتوا ۶٫۶۹ پوند / ۷٫۹۹ دلار هزینه دارد.


نمودار استیم هشدار محتوا
اعتبار تصویر: استیم/یوروگیمر

اما در حالی که این پست روز اول آوریل یک معامله واقعی بود، بسیاری از توسعه دهندگان و ناشران دیگر نیز مجموعه ای از جوک ها را برای بزرگداشت اول ماه منتشر کردند. می توانید بررسی کنید بهترین پست‌های روز اول آوریل مربوط به بازی‌های ویدیویی امسال از Elden Ring تا Sonic در اینجا.


منبع: https://www.eurogamer.net/latest-steam-hit-content-warning-free-to-keep-until-5pm-uk-time-today?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *