گوشی OnePlus 12 با مشخصات بالا ممکن است برای همه در دسترس نباشد

گوشی OnePlus 12 با مشخصات بالا ممکن است برای همه در دسترس نباشد

را وان پلاس ۱۲ در حال حاضر کمی در هاله ای از ابهام است، زیرا به طور رسمی اعلام شده است اما هنوز در خارج از چین در دسترس نیست – و شایعه ای جدید برخی از جزئیات را برای کسانی که مشتاقانه منتظر انتشار بین المللی آن هستند پر می کند.

به گفته تیتر معروف @ishanagarwal24 (از طریق پلیس اندرویدپیکربندی‌های مشخصات OnePlus 12 که در خارج از چین عرضه می‌شوند، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود.

اگر این درست باشد، این بدان معناست که پیکربندی بسیار بالای مشخصات – ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی – منحصر به چین خواهد بود. این برای کاربران قدرتمندی که قصد داشتند برای این گوشی هزینه زیادی داشته باشند، ناامید کننده خواهد بود.

ما هم منتظر وان پلاس ۱۲ و هم وان پلاس ۱۲ آر ارزان تر هستیم در ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ به صورت جهانی راه اندازی می شوددر این مرحله ما باید تمام جزئیات مربوط به گزینه های مشخصات و قیمت منطقه ای این گوشی ها را بدست آوریم.

بیشتر ببین

آنچه تاکنون می دانیم

ما فرض می‌کنیم که بقیه مشخصات OnePlus 12 بدون توجه به کشوری که آن را خریداری می‌کنید یکسان خواهد بود. این مشخصات با صفحه نمایش ۶٫۸۲ اینچی AMOLED شروع می‌شود که با وضوح ۳۱۶۸ x 1440 اجرا می‌شود و با به‌روزرسانی است. نرخ تا ۱۲۰ هرتز

زیر کاپوت وجود دارد اسنپدراگون ۸ نسل ۳ پردازنده کوالکام همه چیز را اجرا می کند و همچنین این گوشی به باتری ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که ۱۰۰ وات با سیم و ۵۰ وات شارژ بی سیم (از ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت در گوشی) ارائه می کند. وان پلاس ۱۱).

دوربین های پشتی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی است که زوم اپتیکال ۳ برابری را ارائه می دهد. در جلو ما یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدیویی داریم.

ما در مورد OnePlus 12R خیلی کمتر می دانیم، اما شایعه شده که در حال اجراست پردازنده قدیمی تر اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است و در نتیجه مقرون به صرفه تر خواهد بود. ما البته همه اعلان‌ها را همانطور که در ۲۳ ژانویه اتفاق می‌افتند، برای شما خواهیم آورد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/oneplus-phones/the-top-spec-oneplus-12-phone-may-not-be-available-to-everyone

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *