گوگل به شما اجازه می دهد تا ربات جدید و زیبای اندروید را سفارشی کنید

به چیزی احمقانه نیاز دارید تا بقیه روز جمعه خود را از بین ببرید؟ گوگل یک سفارشی‌ساز کوچک Android Bot را منتشر کرد که می‌توانید با آن بازی کنید.

ابزار “Create your own Android Bot” به عنوان بخشی از کنگره جهانی موبایل منتشر شد، کنوانسیونی که هفته آینده در بارسلون برگزار می شود. گوگل در آنجا حضور خواهد داشت و این تجربه می‌تواند در سراسر MWC بیشتر شود، شاید در غرفه‌ای که داشته باشند.

این سازنده سفارشی ربات اندروید، که گوگل از آن با عنوان «Bugdroid» یاد نمی‌کند، گزینه‌هایی برای مواد، لباس، لوازم جانبی و لوازم جانبی دارد. این احمقانه و در عین حال سرگرم کننده است، زیرا یک .png قابل دانلود از ربات جدید را به شما می دهد (بیشتر در مورد آن در اینجا) به عنوان تصویر زمینه یا در رسانه های اجتماعی یا هر جای دیگری که دوست دارید برای قرار دادن تصاویر استفاده کنید.

گوگل به شما اجازه می دهد تا ربات جدید و زیبای اندروید را سفارشی کنید

اوه، و نه، شما نمی توانید آنها را سفارشی کنید و سپس سفارش دهید (حداقل در حال حاضر). آیا اگر گوگل به شما اجازه این کار را بدهد خوب نیست؟ شاید بتونن استفاده کنن فضای قدیمی MotoMaker، که هنوز فکر کردن به آن غمگینم می کند. RIP، سرگرم کننده موتورولا.

می توانید ربات اندروید خود را سفارشی کنید اینجا.

گوگل تعداد دفعات استفاده از این ابزار را محدود نکرده است، پس لذت ببرید.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/23/google-will-let-you-customize-the-cute-new-android-bot/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *