اپل چه زمانی iOS 17.4 را برای آیفون عرضه می کند؟

اپل تقریباً یک ماه است که iOS 17.4 را به صورت آزمایشی آزمایش می کند. در زیر توضیح می دهیم که چه زمانی احتمال دارد این به روز رسانی برای همه کاربران منتشر شود.

اپل چه زمانی iOS 17.4 را برای آیفون عرضه می کند؟
در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد تغییرات عمده اپ استور در اتحادیه اروپاکه در پاسخ به مقررات جدید تحت قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا اجرا شد، اپل تأیید کرد که iOS 17.4 در ماه مارس منتشر خواهد شد:

توسعه‌دهندگان می‌توانند در صفحه پشتیبانی برنامه‌نویس اپل با این تغییرات آشنا شوند و می‌توانند آزمایش قابلیت‌های جدید را از امروز در نسخه بتای iOS 17.4 آغاز کنند. قابلیت های جدید از مارس ۲۰۲۴ در دسترس کاربران ۲۷ کشور اتحادیه اروپا قرار می گیرد.

اپل تا ۶ مارس فرصت دارد تا از قانون بازارهای دیجیتال پیروی کند تا از جریمه جلوگیری کند، بنابراین iOS 17.4 احتمالاً در این تاریخ یا قبل از آن منتشر خواهد شد.

علاوه بر تغییرات در اتحادیه اروپا، ویژگی های جدید کلیدی در iOS 17.4 شامل رونوشت‌های پادکست اپل، پروتکل امنیتی جدید iMessage، ایموجی‌های جدید و امکان استفاده از کارت اپل کش در وب‌سایت‌های بیشتر با ایجاد شماره کارت مجازی است. این به روز رسانی همچنین شامل آماده سازی برای راه اندازی نسل بعدی CarPlay در اواخر سال جاری است.

iOS 17.4 با آیفون XS و جدیدتر سازگار است. به روز رسانی در برنامه تنظیمات در بخش عمومی → به روز رسانی نرم افزار در دسترس خواهد بود.

سایر به روز رسانی های نرم افزاری که انتظار می رود در ماه مارس منتشر شوند عبارتند از iPadOS 17.4، macOS 14.4، watchOS 10.4، tvOS 17.4 و visionOS 1.1.

جمع بندی های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17
انجمن های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/23/ios-17-4-release-date/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *