گوگل دوباره پیکسل ۸ پرو را با پیش نمایش ۳۶۰ درجه فاش کرد

یک سنت سپتامبر: گوگل گوشی های آینده خود را به چپ و راست فاش می کند.

اگر سؤالی در مورد ظاهر پیکسل ۸ پرو داشتید، Google اینجاست تا به آنها پاسخ دهد. این شرکت به صورت آنلاین قرار داده است شبیه ساز ۳۶۰ درجه که به شما امکان می دهد دستگاه را از پشت به جلو و از بالا به پایین بچرخانید، با نشانگرهای مفیدی که نشان می دهد سنسورها و پورت های مختلف در کجا قرار دارند. شبیه‌ساز گوشی را در سه رنگ نشان می‌دهد و تأیید می‌کند که پیکسل ۸ پرو یک سنسور دمای جدید در پشت در کنار دوربین‌ها دریافت خواهد کرد.

شبیه ساز بود توسط جوزف روبن مشاهده شد و برجسته شده توسط مشعل رحمانکه هر دو در مورد آن در X پست کرده‌اند. به نظر نمی‌رسد گوگل پیوندی به وب‌سایت منتشر کرده باشد – اما تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام تلفن جدید را به URL Google متصل کنید. دیگر شبیه سازهای پیکسل و تلفن جدید ظاهر می شود. احتمالاً زودتر آنلاین شد و شخصی آن را در حین جستجو پیدا کرد.

ترکیبی از تصاویر شبیه ساز پیکسل 8 پرو گوگل.
ترکیبی از تصاویر شبیه ساز پیکسل ۸ پرو گوگل.
تصاویر: گوگل

این شبیه ساز مشخصات خاصی را شامل نمی شود، بنابراین هنوز فضای بیشتری برای افشای پیکسل در ماه آینده وجود دارد. و به نظر نمی رسد شبیه ساز استاندارد پیکسل ۸ هنوز آنلاین باشد.

مدل‌های Google Pixel 8 Pro را نشان می‌دهند که درگاه سیم‌کارت را حفظ کرده است. این تلفن در سه رنگ نشان داده شده است: آبی کم رنگ، شنی “چینی” و مشکی. به نظر نمی‌رسد هیچ تغییر نرم‌افزاری عمده‌ای در صفحه اصلی وجود داشته باشد – ماکت‌ها همه ویجت‌های تطبیق رنگ مورد علاقه Google و ویجت سنتی “در یک نگاه” را نشان می‌دهند.

واقعیت جالب: این پانصدمین باری است که گوگل پیکسل ۸ پرو را در این هفته فاش می کند. قبلا عکسی از گوشی چینی به بیرون درز کرد و یک ویدیوی آزمایشی که سنسور دمای آن را توضیح می دهد. این شرکت اعلام کرد که قصد دارد گوشی‌های جدید را با آن عرضه کند رویدادی در ۴ اکتبر.

در اینجا تعدادی اسکرین شات از شبیه ساز وجود دارد که تمام ویژگی های برجسته و گزینه های رنگی مختلف را از زوایای مختلف نشان می دهد:

۱/۳۷


منبع: https://www.theverge.com/2023/9/5/23860807/pixel-8-pro-leak-colors-google-simulator-360

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *