گیم‌پلی نبرد و مبارزه کامل رئیس هکر آلوده Eternights فاش شد

۵ سپتامبر ۲۰۲۳ ۵ سپتامبر ۲۰۲۳

گیم‌پلی نبرد و مبارزه کامل رئیس هکر آلوده Eternights فاش شد

۴۱

چگونه می توان رئیس هیجان انگیز Act 2 بازی اکشن دوستیابی آینده را شکست داد.

جاه یو

موسس استودیو سای

سلام شب های ابدی طرفداران! جائه اینجا، خالق شب های ابدی. من مشتاقم که به شما یک شیرجه عمیق در گیم پلی یکی از باس های مورد علاقه من نشان دهم… هکر آلوده. اسپویلر در پیش است.

در برخی زمینه ها، هکر آلوده هیولایی است که رسانه های اجتماعی یونا (همراه ما ستاره های موسیقی) را هک کرده و از آن برای جذب هزاران نفر از طرفدارانش با وعده امنیت و سرپناه استفاده کرده است. هکر به عنوان یک جایزه مریض، از طرفداران یونا خواست که لواشک های یونا خود را با خود بیاورند، در نتیجه کوه هایی از کالای آغشته به خون او به وجود آمد که هر یک از آنها نماینده یک طرفدار بود که به دست او کشته شده بود. وقتی یونا با همه اینها روبرو می شود، حتی به او فرصتی برای غمگین شدن یا پردازش داده نمی شود، قبل از اینکه هیولایی که طرفدارانش را کشته است با شمشیری ساخته شده از اعضای مختلف بدن به او نزدیک شود – مشتاق است یکی دو دست دیگر اضافه کند.

من این باس را با موضوع خشم طراحی کردم، که فکر می‌کنم با الگوهای حمله خشمگین او می‌توان فهمید. کلید مبارزه Eternights زمان‌بندی است – شما باید در لحظه مناسب، درست قبل از حمله، طفره بروید تا یک جاخالی عالی داشته باشید و زمان را کاهش دهید، که به شما امکان می‌دهد حملات بیشتری را علیه رئیس انجام دهید. نه تنها این، بلکه انجام این کار سنج عنصری شما را نیز شارژ می کند که وقتی پر شود به شما امکان می دهد یک حمله مشت عنصری قدرتمند انجام دهید.

تکمیل یک ترکیب نه‌تنها احساس رضایت‌بخش است، بلکه به شما امکان می‌دهد R1 را فشار دهید تا آسیب بیشتری به دشمنان وارد کنید. هنگامی که یک ترکیب ترکیبی را کامل کردید، اگر بتوانید بدون ضربه زدن به حمله ادامه دهید، می توانید به طور کامل ضربه سنج مرگ خود را شارژ کنید، که یک مهارت شمشیر است که به شما امکان می دهد مقدار زیادی آسیب به دشمنان خود وارد کنید. یکی دیگر از مهارت های مورد علاقه من شمشیر استینگر است که حمله ای است که به شما امکان می دهد به سرعت فاصله بین خود و هدف خود را ببندید. زمانی که هدف شما زیاد حرکت می کند بسیار مفید است.

برای اینکه کمی عمیق تر در حملات عنصری قرار بگیرید، با ایجاد پیوند نزدیک تر با یونا، آنها را باز کرده و ارتقا دهید. هرچه سطح بالاتری داشته باشید، لایه های بیشتری از سپر را می توانید در یک حرکت از بین ببرید. اکنون یونا، به طور خاص، دارای توانایی عنصری آتش است که می تواند برای از بین بردن موانع یخی استفاده شود، که این رئیس دارای سه لایه است. پس نزدیک بودن به همراهان سودمند است.

آتش عنصری یونا تنها ترفند در آستین او نیست. هر فرد محرم دارای مجموعه ای از مهارت های محرمانه است که می توانید قفل آن را باز کنید، ارتقا دهید و در نبرد از آنها استفاده کنید. مهارت یونا در اینجا توانایی ایجاد یک استخر موقت از شفا است که می توانید برای دوباره سازی سلامت خود بایستید. البته اگر بتوانید در این فرآیند از حملات دشمن جلوگیری کنید. این مهارت های محرمانه را فقط می توان با جمع آوری یا به دست آوردن یک مجموعه خاص به نام White Essence ارتقا داد. پس حتما مراقب باشید.

اکنون، تا جایی که می توانید به درمان نیاز دارید، هکر آلوده یک حریف سرسخت است. او از همه جهات حمله می کند و همچنین دارای زرادخانه ای از مناطق مختلف حملات افکت است که آماده آسیب رساندن به شما هستند. نه تنها این، در نیمه راه نبرد، او قفل شکل واقعی شمشیر خود را باز می کند و در عین حال حرکاتی را که قبلاً ندیده اید را به بیرون پرتاب می کند.

این یک مبارزه سخت است، اما اگر از تمام مهارت هایی که به شما داده ام استفاده کنید، می دانم که می توانید آن را شکست دهید. اما این چیست؟ پس از جنگ یک دختر کوچک مرموز وجود دارد؟ این در مورد چیست؟ خوب، شما باید بازی را انجام دهید تا متوجه شوید! Eternites در تاریخ ۱۲ سپتامبر برای PS5 و PS4 منتشر می شود. پیش‌سفارش هم‌اکنون با ۱۰ درصد تخفیف برای اعضای پلی‌استیشن پلاس در دسترس است.

آیا این را دوست داشتید؟


منبع: https://blog.playstation.com/2023/09/05/eternights-infected-hacker-boss-battle-full-combat-gameplay-revealed/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *