گوگل پیشنهادات جستجوی وب کروم را در موبایل و دسکتاپ تقویت می کند

گوگل دارد اعلام کرد سه ویژگی جدید مرورگر Chrome برای دسکتاپ و تلفن همراه که هدف آنها ارائه پیشنهادات مفیدتر هنگام جستجو در وب، حتی از طریق اتصال داده ضعیف است.

گوگل پیشنهادات جستجوی وب کروم را در موبایل و دسکتاپ تقویت می کند
در دسک‌تاپ، کاربرانی که وارد Chrome شده‌اند و یک برگه جدید باز می‌کنند، اکنون پیشنهاداتی را در فیلد جستجوی مربوط به جستجوهای قبلی خود بر اساس موارد مشابهی که دیگران به دنبال آن هستند، می‌بینند. برای مثال، اگر اخیراً «Japchae» را جستجو کرده‌اید، ممکن است پیشنهادهایی برای سایر غذاهای محبوب کره‌ای ببینید.

در جاهای دیگر، گوگل می گوید نتایج تصویر را نیز بهبود بخشیده است. قبلاً، Chrome فقط تصاویری را برای پیشنهادهای جستجو در نوار آدرس نمایش می داد که با محصول خاصی که کاربران به دنبال آن بودند مطابقت داشت. اکنون در iOS و Android، Chrome تصاویری را برای دسته‌های خرید و محصولات گسترده‌تر بر اساس جستجوهای ساده نشان می‌دهد.

در نهایت، کروم در اندروید و iOS اکنون قابلیت‌های روی دستگاه را بهبود داده است که به کاربران پیشنهادات جستجو را حتی زمانی که اتصال شبکه ضعیفی دارند ارائه می‌دهد. گوگل ادعا می کند که وقتی حالت ناشناس فعال باشد، این به معنای پیشنهادات مفیدتری نیز خواهد بود.

گوگل می گوید این سه ویژگی جدید اکنون به تدریج در اختیار کاربران کروم قرار می گیرد. تغییرات هفته گذشته دنبال می شود راه اندازی یک ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی “Help me Write” که برای مرورگر کروم برای دسکتاپ در دسترس است.

برچسب ها: کروم، گوگل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/01/google-chrome-new-web-search-features/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *