گوگل پیکسل در خارج از کشور شاهد موفقیت باورنکردنی است

ارقام جدید سهم بازار در این هفته راه خود را به صورت آنلاین باز کرده اند و یک عدد خاص اساساً ذهن ما را به خود مشغول کرده است. اما قبل از اینکه به اعداد جدید بپردازیم، مهم است که به آنها زمینه ای در مورد اینکه چرا اینقدر چشمگیر هستند ارائه دهیم. بیایید یکی دو سال به عقب برگردیم، درست است؟

سال ۲۰۲۲ است و گوگل با خط پیکسل خود ۱٫۵ درصد از سهم بازار گوشی های هوشمند ژاپن را در اختیار دارد. این بازار برای برندهای خارجی سخت‌تر است، زیرا غول‌های محلی مانند سونی و شارپ به طور مداوم گوشی‌های محبوب اندرویدی را تولید می‌کنند. برش به ۲۰۲۳ و انتشار پیکسل ۷a. تلفن ظاهرا با بازار ژاپن صحبت کرد، با ارقام سهم بازار در سه ماهه سوم در حال حاضر داستان بسیار خوبی را نشان می دهد برای گوشی های گوگل و پیکسل

اکنون با بسته شدن سال ۲۰۲۳، می‌توانیم به طور رسمی گزارش دهیم که سهم بازار پیکسل به شدت افزایش یافته است ۵۲۷%با توجه به داده های جمع آوری شده توسط IDC. در حالی که به معنای واقعی کلمه هر تولیدکننده دیگری شاهد کاهش رشد بود، گوگل از جایگاه بزرگی برخوردار شد و جایگاه دوم اندروید OEM (10.7 درصد) را درست پس از شارپ با ۱۰٫۹ درصد ربود.

برای اینکه تصوری از ضرر و زیان شرکت‌های دیگر داشته باشید، به نمودار زیر نگاهی بیندازید.

گوگل پیکسل در خارج از کشور شاهد موفقیت باورنکردنی است

به نظر می رسد افرادی که دلایل این رشد را تجزیه و تحلیل می کنند، ایده های کمی در مورد اینکه چرا این اتفاق می افتد دارند. برای مثال، گوشی های پیکسل خوب هستند. آنها دارای دوربین های ستاره ای، نرم افزار خوب و پشتیبانی از نرم افزار مذکور هستند، به علاوه قیمت گذاری روی این دستگاه ها جذاب است. رقابت نیز دلیل این موفقیت است. به گفته تحلیلگران، برندهایی مانند FCNT (متعلق به لنوو) و Kyocera برای همگام شدن با “توسعه محصول و رقابت پذیری” مشکل دارند.

بدون توجه به دلیل، به عنوان طرفداران پیکسل و به طور کلی طرفداران اندروید، دیدن گوگل در حال جابجایی برخی از محصولات خوب است.

// پیونیکا وب | IDC


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/06/japan-in-love-with-google-pixel-market-share-explodes-by-527/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *