سه گانه اصلی استالکر به ایکس باکس و پلی استیشن راه پیدا می کند

برای کسانی که می خواهند با پخش مجدد سه گانه اصلی این مجموعه، خود را برای عرضه Stalker 2: Heart of Chornobyl در اواخر امسال آماده کنند، یک خبر خوب دارم. آنها اکنون روی ایکس باکس و پلی استیشن هستند و این اولین باری است که این بازی ها روی کنسول در دسترس هستند.

The Legends of the Zone، Shadow of Chernobyl، Clear Sky و Call of Pripyat را در یک بسته خوب جمع می کند. اگر ترجیح می دهید بازی ها را یکی یکی انتخاب کنید، می توانید این کار را نیز انجام دهید.

بسته نرم افزاری Legends of the Zone با قیمت ۳۳٫۵۰ پوند به فروش می رسد، در حالی که قیمت هر بازی به صورت جداگانه ۹٫۹۹ پوند است. فروشگاه مایکروسافت. در فروشگاه پلی استیشناین سه گانه در حال حاضر با قیمت ۱۵٫۹۹ پوند فهرست شده است.


سه گانه اصلی استالکر به ایکس باکس و پلی استیشن راه پیدا می کندSALKER Legends of the Zone Trilogy – Launch Trailer | پیش نمایش شریک Xbox


SALKER Legends of the Zone Trilogy – راه اندازی تریلر Xbox Partner Preview

متخصص روابط عمومی GSC Game World: “Stalker برای مدت طولانی یک امتیاز رایانه شخصی بوده است، بنابراین اولویت های کلیدی بر روی تطبیق تجربه برای کنسول ها به عنوان یک کل متمرکز شده است (شامل، اما نه محدود به، پشتیبانی از کنترلرهای بومی برای رابط های کنسول).” زاخار بوچاروف در پی این اطلاعیه عصر امروز گفت. ما همه چیز را از ابتدا ایجاد کردیم و اطمینان حاصل کردیم که کنترل بازی آسان و بازی راحت است.»

بعداً در این پست، بوچاروف گفت که تیم استالکر احساس می‌کند «منطقی» است که به بازیکنان کنسول فرصت تجربه بازی‌های اصلی را بدهند. ما این نسخه‌ها را به‌عنوان یک شکاف طولانی مدت در نظر می‌گیریم؛ همه بازی‌های این سری در نهایت بر روی تمام پلتفرم‌های مورد نظر در دسترس خواهند بود.»

می توانید تیزر این سه گانه را در ویدیوی بالا مشاهده کنید.

علاوه بر این اطلاعیه، عصر امروز نیز نگاهی به آن داشتیم شهر در حال غرق شدن ۲در حالی که تاریخ انتشار Frostpunk 2 برای تابستان امسال قفل شده بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/original-stalker-trilogy-makes-its-way-to-xbox?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *