گوگل یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی تولید متن به تصویر، ImageFX را معرفی کرد

در حال ارائه مجموعه ای از به روز رسانی ها در زمینه هوش مصنوعی مولد، از جمله ابزار جدید تبدیل متن به تصویر است. چه فرقی دارد این است که دارای یک رابط است که دارای “تراشه های بیانی” است. ایده در اینجا این است که اینها به شما کمک می کنند “به سرعت ابعاد مجاور خلقت و ایده های خود را آزمایش کنید.”

در کنار معرفی ImageFX، گوگل می گوید MusicFX و TextFX را بهبود بخشیده است. ادعاهای این شرکت مبنی بر ارتقای مدل MusicLM که شامل تولید سریع تر موسیقی و صدای با کیفیت بالاتر به همراه ویژگی های جدید است. آهنگ های تولید شده اکنون می توانند تا ۷۰ ثانیه دوام داشته باشند. با توجه به گوگل به‌روزرسانی‌های قابلیت استفاده را با هدف بهبود ناوبری و تجربه کلی کاربر ارائه کرده است.

تصاویر و صداهای تولید شده توسط ImageFX که با MusicFX ساخته شده اند توسط SynthID برچسب گذاری می شوند. هدف آن روشن ساختن این موضوع است که اینها با استفاده از هوش مصنوعی جعل شده اند، به خصوص زمانی که در جستجو یا کروم ظاهر شوند. ایجاد ImageFX همچنین شامل ابرداده IPTC خواهد بود. به گفته گوگل، این “هر زمان که مردم با تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی ما روبرو شوند اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد.”

مردم ایالات متحده، کنیا، نیوزلند و استرالیا می توانند از امروز این ابزارهای جدید و اصلاح شده را در آشپزخانه تست هوش مصنوعی امتحان کنند. آنها در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی در دسترس هستند.

مدل Imagen 2 ویژگی های جدید تولید تصویر ImageFX را تقویت می کند. همچنین این فناوری است که گزینه‌های جدید هوش مصنوعی مولد را در Bard هدایت می‌کند، , تبلیغات, Duet AI در Workspace و Vertex AI. گوگل می گوید که Imagen 2 به ارائه با کیفیت ترین تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی کمک می کند. این شرکت خاطرنشان می کند که این مدل به پاک نگه داشتن تصاویر از مصنوعات کمک می کند و زمینه های تولید تصویر را بهبود می بخشد که چنین ابزارهایی تا به حال با آنها دست و پنجه نرم کرده اند.

علاوه بر این، گوگل می گوید که ساخته است "سرمایه گذاری های قابل توجه" در آموزش ایمیجن ۲ ایمنی داده ها در حین افزودن نرده های محافظ به "خروجی های مشکل ساز مانند خشونت، توهین آمیز یا و همچنین اعمال فیلتر برای کاهش خطر " این به دلیل توانایی ارتقا یافته مدل برای تولید تصاویر واقعی است. این شرکت ادعا می کند که این کار را نیز انجام می دهد "آزمایش گسترده دشمن" برای شناسایی و مهار محتوای بالقوه مشکل ساز و مضر.

جای دیگر از امروز به طور گسترده در دسترس است. این است به بیش از ۴۰ زبان و شمال ۲۳۰ کشور و قلمرو. همچنین از امروز، گوگل می‌گوید مردم در بیشتر کشورها می‌توانند در آن تصاویر تولید کنند به زبان انگلیسی به صورت رایگان این تصاویر شامل واترمارک SynthID خواهد بود.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/google-reveals-another-text-to-image-generative-ai-tool-imagefx-150659065.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/google-reveals-another-text-to-image-generative-ai-tool-imagefx-150659065.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *