گویا گوگل در حال تغییر نام Bard به Gemini است و قصد دارد یک اپلیکیشن اختصاصی راه اندازی کند

بر اساس یک سند به بیرون درز کرده است گوگل در حال برنامه ریزی برای ایجاد تغییرات عمده در ابزار هوش مصنوعی Bard خود در هفته آینده است. طبق گزارش ها، برنامه هایی که به طور عمومی تایید نشده اند، شامل تغییر نام بارد به جمینی است. منطقی است که گوگل این کار را انجام دهد، اگر فقط به خاطر سادگی – این شرکت آن را معرفی کرد مدل جدید هوش مصنوعی چندوجهی، جمینیدر پایان سال ۲۰۲۳ و شروع به ادغام آن در برخی از محصولات خود از جمله Bard کرده است.

تغییرات به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط توسعه‌دهنده برنامه اندروید، Dylan Roussel مربوط به ۷ فوریه است، و همچنین اشاره می‌کند که سطح پیشرفته Gemini پولی در این زمان در دسترس خواهد بود. همچنین اشاره می کند که یک برنامه Gemini برای اندروید نیز “به زودی” عرضه می شود.

طبق این سند، Gemini Advanced به کاربران امکان دسترسی به مدل Ultra 1.0 Gemini را می‌دهد، که “به مراتب توانایی بیشتری در کارهای بسیار پیچیده مانند کدنویسی، استدلال منطقی، پیروی از دستورالعمل‌های ظریف و همکاری خلاقانه دارد.” این در بیش از ۱۵۰ کشور در دسترس خواهد بود و در ابتدا برای زبان انگلیسی بهینه شده است. تغییرات همچنین می گوید Gemini با این نسخه به کانادا گسترش خواهد یافت.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/google-is-reportedly-rebranding-bard-to-gemini-and-plans-to-launch-a-dedicated-app-204442265.html?src ظاهر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/google-is-reportedly-rebranding-bard-to-gemini-and-plans-to-launch-a-dedicated-app-204442265.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *