EA بابت مشکل FC 24 SBC عذرخواهی کرد، اما بازیکنانی که مسی را بردند “جوایز خود را حفظ خواهند کرد”

EA از طرفداران FC 24 عذرخواهی کرده است، زیرا یک چالش اشتباه به هزاران بازیکن به طور تصادفی یک بازیکن فوق‌العاده گران قیمت و به سختی به دست می‌آید.

با توجه به الف وبلاگ به نظر می رسد که به مدت ۲۴ دقیقه در ۳۰ ژانویه، بازیکنان شرکت کننده در چالش های جدید Squad Builder Challenges (SBC) به مدت ۲۴ دقیقه شانس بالایی برای تضمین کارت لیونل مسی ۸۶+ OVR غیرقابل معامله به ارزش صدها پوند داشتند.


EA بابت مشکل FC 24 SBC عذرخواهی کرد، اما بازیکنانی که مسی را بردند “جوایز خود را حفظ خواهند کرد”تریلر رسمی FC 24 | فوتبال مال شماست


تریلر رسمی FC 24 | فوتبال مال شماست

EA از این مشکل مطلع شد و چالش را در عرض نیم ساعت انجام داد، اما دیگر خیلی دیر شده بود. هزاران بازیکن قبلاً آن را ربوده بودند و پیشتازی از آنهایی بود که داشتند نه خیلی خوش شانس بودم که از EA خواستم زمین بازی را – به معنای واقعی کلمه و استعاره – یکسان کند و کارت را به همه هدیه دهد.

تیم گفت: “ما درک می کنیم که این باعث ناامیدی در جامعه Ultimate Team شده است، و ما از صبر شما عذرخواهی می کنیم.” ما چندین سناریو را بررسی کرده‌ایم که چگونه می‌توان به روشی عادلانه و درازمدت سلامت بازی را حفظ کرد.»

راه حل EA؟ بازیکنانی که این SBC را در زمانی که در دسترس بود تکمیل کردند “جوایز خود را حفظ خواهند کرد” و “SBC همانطور که از ابتدا طراحی شده بود باز نخواهد گشت”. به گفته سازنده، فقط «۰٫۷ درصد» از بازیکنان تیم Ultimate در زمان اجرای چالش اشتباه، آیتم مسی TOTY را به دست آوردند (با تشکر، VGC).

این تیم گفت: “ما می دانیم که این یک راه حل کامل نیست و ما به بررسی فرآیندهای خود با هدف به حداقل رساندن چنین مسائلی در آینده ادامه خواهیم داد.”

او گفت: “تنها کسانی که از این موضوع دفاع می کنند کسانی هستند که مسی را دریافت کرده اند و کارت آنها را گرفته اند.” یک بازیکن در Reddit رسمی بازی فوتبال.

دیگران ادعای ۰٫۷ درصدی EA را به چالش می کشند. گفتن“منظورم این است که شانس حضور مسی در SBC به تنهایی حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد بود.”

“احتمالاً این یک عدد واقعی است، اما این عدد نشان دهنده بازیکنان فعال آنها نیست و نماینده افرادی است که در زمان انتشار محتوا به کنسول های آنها دسترسی داشتند.” دیگری موافقت کرد. اکثر افرادی که در زمان محتوا وارد سایت می شوند اروپایی هستند، بنابراین اکثر بازیکنانی که SBC را انجام داده اند نیز اروپایی هستند.

او گفت: “اگر بازیکن اختصاصی منطقه زمانی اروپا باشید، مسی را زیاد خواهید دید.” بازیکن دیگر.

اواخر سال گذشته EA مجبور شد امتیاز EA Sports FC 24 را غیرفعال کند به منظور رفع نقصی که به برخی از بازیکنان مزیت ناعادلانه درون بازی می داد.

اشکال در سیم کارت فوتبال به دریبل‌بازان با Trickster Playstyle اجازه می‌داد تا توپ را به ساق پای خود وصل کنند و سپس به سادگی وارد دروازه حریف شوید تا گلزنی کنید.


منبع: https://www.eurogamer.net/ea-apologises-for-the-fc-24-sbc-issue-but-players-who-won-messi-will-keep-their-rewards?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *