گیربکس اخراج کارکنان پس از فروش توسط Embracer را تایید کرد

گیربکس اینترتینمنت اخراج کارکنان این شرکت را پس از اعلام فروش آن توسط Embracer تایید کرده است.

کارکنان متاثر از این کاهش هفته گذشته به رسانه های اجتماعی رفتند تا نشان دهند که چند ساعت پس از آن اخراج شده اند. اعلام کرد که Embracer با فروش گیربکس به شرکت Take-Two ناشر Grand Theft Auto موافقت کرده است برای ۴۶۰ میلیون دلار (۳۶۶ میلیون پوند).

اکنون، Gearbox بیانیه‌ای در مورد اخراج‌ها منتشر کرده است که می‌گوید به توسعه بازی‌های Gearbox Software «پیوندی» ندارند. (هفته گذشته تایید شد که Borderlands 4 در «توسعه فعال» است.)


گیربکس اخراج کارکنان پس از فروش توسط Embracer را تایید کردپخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟


پخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی های ویدیویی وجود دارد؟

در بیانیه‌ای که به Eurogamer ارسال شده است، آمده است: «از شما برای افکار و توجه شما به شرکت سرگرمی گیربکس متشکریم زیرا برخی از گزارش‌ها از ارتباطات و اقدامات داخلی از طریق کانال‌های عمومی در حال پخش شدن هستند.

“از آنجایی که ما برای انجام ماموریت خود برای سرگرم کردن جهان تلاش می کنیم، از اینکه استعداد و توانایی ما مورد توجه شما و مخاطبان شما است، سپاسگزاریم. گروه Embracer به گزارش برنامه بازسازی خود ادامه خواهد داد که بر برخی از بخش های گیربکس امروز که تاثیری بر آن ندارند، گزارش می دهد. مرتبط با توسعه بازی های نرم افزار Gearbox.

از شما متشکریم که به ما این فرصت را دادید تا بر مردم خود متمرکز بمانیم و در برخورد با شرایط با دلسوزی و مدیریت روند، تعادل بین وظیفه فعلی و تعهد به آینده خود را حفظ کنیم.»

مشخص نیست که چه تعداد از کارمندان Gearbox Entertainment تحت تأثیر قرار گرفته اند. در حال نوشتن در پلتفرم رسانه اجتماعی X، مدیر روابط عمومی جنیفر لاک گفت او یکی از “بی شماری دیگر” بود که به آنها گفته شد که اخراج شده اند.

برنامه جامع بازسازی Embracer سال گذشته پس از فروپاشی یک “مشارکت استراتژیک بزرگ” ۲ میلیارد دلاریو استودیوهای متعددی را دیده است که اخراج شده اند، در حالی که برخی دیگر فروخته شده یا تعطیل شده اند.


منبع: https://www.eurogamer.net/gearbox-confirms-layoffs-following-sale-by-embracer?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *