Uematsu آهنگساز Final Fantasy در حال بازگشت برای بازسازی سه گانه پایانی

نوبو اوئماتسو، آهنگساز فاینال فانتزی تایید کرده است که با یک موضوع اصلی برای قسمت پایانی سه گانه بازسازی فاینال فانتزی ۷ بازخواهد گشت.

این خبر از ویدیوی جدیدی در کانال یوتیوب Square Enix Music منتشر شده است که در آن Uematsu با مدیر خلاق Rebirth، Tetsuya Nomura چت می کند.

Uematsu نمرات کامل ۹ بازی اول فاینال فانتزی را ساخت، اما آهنگ‌های تم برای Final Fantasy 7 Remake (“Hollow”) و Rebirth (“No Promises To Keep”) را ارائه کرد.


Uematsu آهنگساز Final Fantasy در حال بازگشت برای بازسازی سه گانه پایانیبررسی Final Fantasy 7 Rebirth – FF7 Rebirth Spoiler بررسی رایگان گیم پلی جدید


بررسی Final Fantasy 7 Rebirth – FF7 Rebirth Spoiler بررسی رایگان گیم پلی جدید

در این ویدیو، Uematsu درباره ساختن آهنگ تم برای Rebirth صحبت کرد، پس از آن Nomura از او پرسید که آیا حاضر است برای بازی بعدی بازگردد یا خیر. “من می خواهم باور کنم که شما قفلی برای عنوان بعدی هستید؟” او پرسید و افزود که این بیشتر یک “توافق آقا” است تا افشای رسمی.

اوماتسو پاسخ داد: “این باعث افتخار من است.” “واقعا باعث افتخار من است که حتی پیشنهاد را تمدید می کنید.”

سپس نومورا از او پرسید که آیا او “آماده چالش” است، زیرا پیشی گرفتن از آهنگ هایی که قبلا ساخته شده دشوار است. “چه کاری میخواهی انجام دهی؟” نومورا پرسید

اوماتسو با خنده گفت: “برای شروع، من به تعطیلات می روم.”

در مورد Nomura، او قبلاً در ویدیو به شوخی گفت: “من می خواهم با این ماراتن مطلق پروژه ها تمام شود.”


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبجلسه گفتگوی ویژه FINAL FANTASY VII REBIRTH Nobuo Uematsu × Kazunari Nojima × Tetsuya Nomura


جلسه گفتگوی ویژه Final Fantasy 7 Rebirth

این تایید به دنبال مصاحبه های اخیر با اوماتسو است که به پایان دوران حرفه ای او اشاره می کند.

او در مصاحبه ای با نشریه آلمانی Zeit Online اعتراف کرد که فکر نمی کند دوباره برای یک بازی کامل موسیقی بسازد. او گفت: “شما باید دو یا سه سال به آن گاز کامل بدهید. و فکر نمی‌کنم دیگر قدرت جسمی و روحی برای انجام آن را داشته باشم.”

اوماتسو در ویدیوی جدید این موضوع را تکرار کرد و در مورد سهم خود در تولد دوباره صحبت کرد. او گفت: «راستش را بخواهید، این باعث شد متوجه شوم که فردی هم سن و سال من نمی‌تواند با سری فاینال فانتزی یا تلاش‌های توسعه‌دهندگان آن هماهنگی داشته باشد. “شما باید از نظر جسمی و روحی در اوج باشید. این مانند دویدن یک ماراتن با سرعت کامل در تمام طول مسیر است. قبلاً بازی ها در مقیاس کوچکتر بودند، به علاوه من جوان و پر انرژی بودم. حالا؟ هیچ راهی. این غم انگیز است. اگر صادق باشم.”

بازی Final Fantasy 7 Rebirth ماه گذشته منتشر شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. ما می خوانیم: “با همه درام کیهانی و پایانی جهانی اش، گرما و لطافت را ارائه می دهد، دنیایش پر از جزئیات، فرهنگ و اسراف است، اما همچنان پر از درد است. بیش از هر زمان دیگری، این دنیایی است که شایسته نجات است.” نقد و بررسی Final Fantasy 7 Rebirth.


منبع: https://www.eurogamer.net/final-fantasy-composer-uematsu-returning-for-remake-trilogy-finale?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *