یوتیوب در تلویزیون‌ها در حال تغییر واقعاً منظمی است

آیا می خواهید یک آمار وحشی بشنوید؟ مردم روزانه ۱ میلیارد ساعت از یوتیوب در تلویزیون مصرف می کنند. فقط بر. تلویزیون ها این دیوانه است، درست است؟ تصور دنیایی که در آن ۱ میلیارد ساعت در تمام پلتفرم‌های یوتیوب تماشا می‌کنیم، به خودی خود احمقانه است، اما امروز، گوگل می‌گوید که ما هر روز به این عدد می‌رسیم، فقط در بزرگ‌ترین صفحه خانه شما.

من این را مطرح می کنم زیرا در کنار این آمار، یوتیوب یک تغییر طراحی خوشامد برای تلویزیون ها دریافت می کند. گوگل یک را به اشتراک گذاشت کل پست وبلاگ در مورد تصمیم و آزمایشی که در مورد آن انجام داده اند و اینکه چگونه سعی کرده اند تعادلی بین آنها پیدا کنند تکیه دادن تماشا کنید در حالی که هنوز می توانید چند کار را انجام دهید یا عمیق تر در محتوا غوطه ور شوید. اگر تصمیمات طراحی مورد نظر شما باشد، می تواند ارزش خواندن را داشته باشد.

برای کسانی که فقط داستان مستقیم به نقطه را در اینجا می خواهند، باید این را بدانید این طراحی ویژگی‌های YouTube بیشتری (مانند نظرات، توضیحات و غیره) را به صفحه نمایش شما می‌آورد به گونه‌ای که تجربه تماشای شما را مختل نکند..

می‌توانید این را در تصویر بالا ببینید، جایی که YouTube برای تلویزیون‌ها اکنون یک نوار کناری با بخش‌هایی برای نظرات، توضیحات، لینک‌های خرید، بازدیدها، لایک‌ها، فصل‌ها و همه این موارد دارد. هنگام مشاهده این موارد، ویدیوی YouTube کمی به سمت چپ کوچک می‌شود تا به شما امکان می‌دهد با این گزینه‌ها تعامل داشته باشید، که سپس در پانل خود در سمت راست بارگیری می‌شوند. نرم به نظر می رسد.

قبلاً، برای مشاهده هر یک از این موارد، باید مکان نما خود را به سمت بالا حرکت دهید، روی عنوان ویدیو کلیک کنید و سپس یک پوشش ویدیوی شما را پوشش می داد تا اطلاعاتی را که در بالا توضیح دادیم به شما نشان دهد. این بدترین چیز نبود، اما مطمئناً از ویدیویی که در حال تماشای آن بودید حذف شد. این تغییر باید شادی زیادی را برای ما به ارمغان بیاورد که به میلیارد ساعت تماشای هر روز اضافه می کنیم.

گوگل می‌گوید این تجربه مشاهده جدید طی «چند روز آینده» ارائه خواهد شد و همچنین در هنگام کاوش در «نمایش‌ها» آن را در تلویزیون YouTube منتشر خواهد کرد.

اگر دیدید به ما اطلاع دهید!


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/13/youtube-for-tvs-is-getting-a-nice-change-when-viewing-comments-more/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *