یوشیتاکا مورایاما خالق Suikoden درگذشت

یوشیتاکا مورایاما، خالق سری Suikoden RPG و نویسنده سناریو برای Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes، درگذشت.

این خبر توسط استودیو Rabbit & Bear که مورایاما آن را برای تولید بازی های Eiyuden Chronicle تأسیس کرد، به اشتراک گذاشت.

در ادامه می خوانیم: «با قلب سنگین و اندوه عمیق باید به اطلاع شما برسانیم که یوشیتاکا مورایاما، نویسنده سناریو و رئیس استودیو خرگوش و خرس، در ۶ فوریه به دلیل عوارض ناشی از یک بیماری درگذشت. بیانیه.

کار سخت او روی Eiyuden Chronicle به عنوان نویسنده سناریو به پایان رسید، اما به عنوان همکاران و دوستانش، ما را غمگین می کند که بدانیم او واکنش طرفداران خود را نخواهد دید.

با این حال، حتی با وجود این احساسات، باید این واقعیت را بپذیریم که او دیگر در میان ما نیست و با انتشار Eiyuden Chronicle در جهان، رویای خود را به جلو سوق دهیم.

ما می‌خواهیم میراث و چشم‌انداز او را با این بازی حفظ کنیم و بدانیم که او می‌خواست دنیای ثروتمندی که با Eiyuden Chronicle ساخته است، ادامه پیدا کند.»

Eiyuden Chronicle یک کمپین بسیار موفق Kickstarter در سال ۲۰۲۰ داشت. جمع آوری ۳٫۴ میلیون پوند تبدیل شدن به یکی از بزرگترین کمپین های تامین مالی جمعی در تمام دوران.

Eiyuden Chronicle: Rising در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes در آوریل اکران شد. Rabbit & Bear در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در مورد تغییرات و اصلاحات سازمانی در برخی از جوایز Kickstarter خواهد داشت.

این بازی ها جانشینان معنوی بازی های محبوب Suikoden هستند که در پلی استیشن اصلی شروع شدند.

کونامی قرار است عرضه شود ریمستر HD دو بازی اول Suikodenاگرچه اینها سال گذشته به تعویق افتاد.


منبع: https://www.eurogamer.net/suikoden-creator-yoshitaka-murayama-has-passed-away?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *