یکی از آخرین گوشی‌های کوچک اندرویدی به نظر می‌رسد که مسیر آیفون مینی را طی می‌کند

ایسوس در حال بزرگ کردن زنفون است.

همانطور که اندازه تلفن ها رو به افزایش بود، یک دستگاه کوچک سال به سال در جایگاه خود ایستاد: ایسوس زنفون. به نظر می رسد که به زودی تغییر می کند، و اگر شما هم مانند من یکی از اعضای صاحب کارت در کلوپ طرفداران تلفن کوچک هستید، کافی است لحظه ای را به تماشای عبور آن اختصاص دهید.

ایسوس، به اعتبار خود، ما را در حالت تعلیق منتظر نمی‌گذارد. شرکت یک تیزر برای Zenfone 11 Ultra منتشر کرد چیزی که برای تخیل باقی نمی گذارد: یک گرافیک متحرک نشان می دهد که صفحه نمایش آن در حال افزایش اندازه با متنی است که می گوید: “دید خود را گسترش دهید.”

انیمیشنی که نمایشگر گوشی جدید در حال گسترش است.
تصویر: ایسوس

اعلام رسمی برای ۱۴ مارس زمان بندی شده است، در حالی که تعداد انگشت شماری از کلیپ های تیزر دیگر “اندازه فوق العاده” و عمر باتری طولانی مدت آن را تبلیغ می کنند. این دقیقا شما را به حدس زدن نگه نمی دارد.

مردی که تلفنی با کلمات در دست دارد
تصویر: ایسوس

چند نسل گذشته Zenfone، از جمله جدیدترین آنها زنفون ۹ و زنفون ۱۰، صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی را حفظ کرد – کاملاً کوچک در کنار صفحه نمایش های ۶٫۶ و ۶٫۷ اینچی در بسیاری از گوشی های پرچمدار اندرویدی. آن دو زنفون گذشته نیز به طور اتفاقی دستگاه‌های کوچک دلپذیری بودند، با پردازنده‌های قفسه بالایی و لمس‌های متفکرانه مانند جک هدفون صادقانه به خوبی. در این اقتصاد!

اما مانند بسیاری از چیزهای خوب، به نظر می رسید که به پایان برسد. شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه ایسوس به طور کلی از بازی های رایج تلفن کنار می رود تا بر روی لپ تاپ ها و دستگاه های بازی خود تمرکز کند. شرکت تکذیب کرد. و سپس، واقعیت بازار وجود دارد: گوشی های کوچک به سختی به فروش می رسند. حتی اپل نمی‌توانست آیفون مینی را به یک چیز تبدیل کندو اگر کاری وجود دارد که اپل می داند چگونه انجام دهد، آن است فروش گوشی.

اما یک واقعیت دیگر وجود دارد که Zenfone هرگز با آن مخالفت نکرد: در واقع آنقدر کوچک نیست. مطمئناً، طبق استانداردهای مدرن تلفن اندرویدی کوچک است. اما پوند به پوند، Zenfone 10 در واقع فقط کمی کوچکتر از Samsung Galaxy S24 است. Zenfone چند میلی‌متر باریک‌تر و فقط نیم میلی‌متر از S24 کوتاه‌تر است – در عین حال، صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی Galaxy S24 به‌طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر است.

یکی دو میلی متر میکند زمانی که گوشی خود را با یک دست می گیرید و خود را با خود می گیرید کمی تفاوت ایجاد کنید فقط باید روی آن نماد در گوشه صفحه ضربه بزنید. اما آیا ارزش آن را دارد که به یک نمایشگر کوچکتر بسنده کنیم؟ شاید برای گوشی کوچکی که مثل من سخت است، اپل باید فضولی کند آیفون ۱۳ مینی من از دستان سرد و مرده ام اما برای بقیه جمعیت؟ احتمالا نه. و به نظر می رسد که ایسوس آماده است تا از مبارزه دست بکشد و در نهایت به صفوف بزرگ تلفن همراه شود.


منبع: https://www.theverge.com/2024/2/20/24078500/asus-zenfone-11-ultra-small-phone

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *