یکی از بنیانگذاران کروز پس از کناره گیری مدیرعامل استعفا کرد

کروز، شرکت خودروهای خودران متعلق به جنرال موتورز، تایید کرد که یکی از بنیانگذاران و مدیر تولید آن دانیل کان استعفا داده است. خروج کان تنها یک روز پس از مدیرعامل شرکت کایل فوگت صورت می گیرد در X پس از ۱۰ سال تصدی. گفته می شود کان استعفای خود را به دلیل اسلک اعلام کرده است، اما دلیل جدایی او از سوی شرکت مشخص نشده است.

تغییرات اجرایی این شرکت به دنبال یک کابوس روابط عمومی است که از ماه گذشته آغاز شد به یک عابر پیاده در سانفرانسیسکو برخورد کرد و آنها را زیر خودرو سنجاق کرد. شرکت مادر، جنرال موتورز، هنوز در حال انجام تحقیقات ایمنی در مورد تصادف و عملیات خودرو در کروز همچنان به حالت تعلیق درآمده است. وجهه عمومی این شرکت از آن زمان تا کنون درگیر این حادثه بوده است باید توسط جنرال موتورز فراخوان می شد. کمی بعد، کالیفرنیا DMV مجوزهای بدون راننده کروز را به حالت تعلیق درآورد و این حکم همچنان پابرجاست.

کروز اخیراً در توییتی گفت که این شرکت بر روی برداشتن گام‌هایی برای «بازسازی اعتماد عمومی» متمرکز است. چیزهایی که هنوز برای شرکت بررسی نشده است، به خصوص پس از افشای اطلاعات توسط فاش کرد که این شرکت می‌دانست که ماشین‌های خودرانش در تشخیص کودکان مشکل دارند . علاوه بر این، مدیرعامل سابق شرکت باید در یک یادداشت تعداد نامعلومی از کارمندان و کارکنان خود را اخراج کند.

کروز تاکنون هیچ اظهارنظری در مورد یافتن جایگزینی برای مدیرعامل یا مدیر ارشد محصول خود نداشته است. این  گزارش می دهد که جنرال موتورز “به جای نصب یک مدیر اجرایی جدید” دو عضو جدید را برای هیئت مدیره شرکت منصوب کرده است و مو الشناوی، معاون اجرایی مهندسی کروز، نقش رئیس را بر عهده خواهد گرفت.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/cruise-co-founder-resigns-following-ceo-exit-214747271.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/cruise-co-founder-resigns-following-ceo-exit-214747271.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *