یکی از بنیانگذاران Arkane بازی RPG علمی-تخیلی را به عنوان بازی بعدی متلک می‌کند

رافائل کولانتونیو، یکی از بنیانگذاران استودیو Arkane، بازی بعدی خود را در استودیو Wolfeye به اشتراک گذاشته است.

در حال حاضر، کولانتونیو در حال اجرای بازی است در GDC در کنار جولین رابی، تهیه کننده Wolfeye.

دیروز، کولانتونیو نگاهی پنهانی از دفتر Wolfeye در آستین به اشتراک گذاشت و برنامه ریزی برای بازی بعدی را نشان داد.

تریلر معرفی Weird West: Definitive Edition.در یوتیوب تماشا کنید

در حالی که ممکن است شبیه یک تخته سفید معمولی به نظر برسد، نقاط گوشه سمت چپ بالا نشان می‌دهند که Wolfeye با یک RPG علمی تخیلی اول شخص و یکپارچهسازی با سیستمعامل به ریشه‌های خود باز خواهد گشت.

کولانتونیو و رابی هر دو نقش‌های ارشدی در Arkane داشتند و قبل از اینکه Wolfeye را با هم بنیانگذارند، روی بسیاری از بازی‌های تحسین‌شده این استودیو، از جمله Arx Fatalis، Dishonored و Prey (2017) کار کرده‌اند. در اوایل این ماه، کولانتونیو به رهبر خلاق بازی‌های Frictional، فردریک اولسون در X پاسخ داد و به مسیر پروژه بعدی Wolfeye اشاره کرد.

“شاید طعمه بهترین بازی باشد که تا به حال بازی کرده ام… من بیشتر می خواهم!” اولسون نوشت. “من تمام تلاشم را می کنم تا بیشتر به تو بیاورم [games in that vein]کولانتونیو پاسخ داد. به‌عنوان یکی از طرفداران بزرگ Prey (2017) که از نظر جنایی مورد قدردانی قرار نمی‌گیرد، این موضوع مرا برای برنامه‌ریزی بعدی Wolfeye هیجان‌زده‌تر کرده است.

اولین بازی Wolfeye Weird West بود، یک بازی RPG ایزومتریک که در یک فانتزی تاریک، تجسم مجدد غرب وحشی است. در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و پس از آن یک نسخه قطعی به روز شده برای کنسول های نسل فعلی در سال گذشته. در ما بررسی غرب عجیبادوین بازی را به عنوان “تقریبا، اما نه کاملاً، یک CRPG Dishonored” توصیف کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/arkane-co-founder-teases-sci-fi-rpg-as-next-game?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *