یکی از توسعه دهندگان Stardew Valley پنجره انتشار برای زندگی شهری سیم Sunkissed City را اعلام کرد

توسعه دهنده Arthur ‘Mr. پودونکیان لی، که با ConcernedApe در Stardew Valley کار می کرد، پنجره انتشار سیم کارت آینده خود را اعلام کرد.

Sunkissed City در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ از طریق Steam برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و در ادامه کنسول نیز عرضه خواهد شد.

لی در تمام مراحل توسعه ویدیوها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد و به بازیکنان ایده خوبی از آنچه باید انتظار داشته باشد، می دهد.


یکی از توسعه دهندگان Stardew Valley پنجره انتشار برای زندگی شهری سیم Sunkissed City را اعلام کرددویدن در آپولو سیتی از فوریه ۲۰۲۳


دویدن در آپولو سیتی از فوریه ۲۰۲۳

در صفحه استیم آمده است: «به زندگی جدید خود در شهر آپولو خوش آمدید، یک کلان شهر ساحلی آفتاب‌زده که پر از حال‌وهوای عجیب و غریب و شخصیت‌های عجیب و غریب است».

“به عنوان یک استخدام جدید برای برنامه آزمایشی جدید “Peco Pioneer” شرکت یکپارچه Pico، شما وظیفه دارید که رابطه ای را با جامعه پر جنب و جوش آپولو تقویت کنید و یک کلمه خوب برای ابتکارات جدید پیکو متمرکز بر محیط زیست بیان کنید.

اما در این خیابان‌های شلوغ همه چیز خوب نیست. حیات وحش محلی رفتار تهاجمی‌تری از خود نشان می‌دهد، آب‌ها خالی از حیات است، هیولاها از فاضلاب‌ها بیرون می‌ریزند، و این ناگفته نماند میگرن‌های دائمی که اخیراً همه داشته‌اند.

و به این ترتیب یکی دیگر از سیم‌کارت‌های زندگی آغاز می‌شود که به شدت از Stardew الهام گرفته شده است، با این تفاوت که این یکی دارای محیط شهری است.

به نظر من کمی بیشتر از انیمه دهه ۹۰ به نظر می رسد، با شاید لمسی از Earthbound – به خصوص در مورد دوچرخه سواری.

در واقع، بازیکنان می توانند دوچرخه خود را سفارشی کنند …

… یک مزرعه زراعی شهری را اداره کنید …

… و با چند شخصیت قارچی مشکوک ملاقات کنید.

در مورد اریک ‘ConcernedApe’ Barone، او در حال کار بر روی به روز رسانی ۱٫۶ برای Stardew Valleyو همچنین آن جانشین معنوی Haunted Chocolatier.


منبع: https://www.eurogamer.net/stardew-valley-co-developer-announces-release-window-for-urban-life-sim-sunkissed-city?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *