Verizon افزایش قیمت بهترین برنامه های داده نامحدود در ایمیل را تأیید می کند

این احتمال وجود دارد که شما اخبار مهم هفته گذشته را از دست دادم و دیروز برای اولین بار، به لطف ایمیل Verizon که در صندوق ورودی شما قرار گرفت، متوجه می شوید. بله، Verizon در حال افزایش نرخ برخی از بهترین برنامه های داده نامحدود خود است.

باز هم، این خبر برای اولین بار هفته گذشته منتشر شد، اما Verizon اکنون ایمیل هایی را برای مشتریان آسیب دیده ارسال کرده است و به آنها اطلاع می دهد که نرخ های آنها در هر خط از حسابشان افزایش می یابد. ما در مورد مشتریان با ۵G بیشتر بگیرید، ۵G بیشتر پخش کنید، ۵G کارهای بیشتری انجام دهیدو شروع ۵G طرح های نامحدودی که سال ها پیش و پس از آن معرفی شدند در ابتدای سال ۲۰۲۲ به این نام های فعلی تغییر نام داد. اگر به این برنامه ها پایبند بوده اید، صندوق ورودی خود را بررسی کنید.

این ایمیل یک “به روز رسانی مهم حساب” را معرفی می کند که به شما می گوید هیچ اقدامی در پایان شما لازم نیست. هیچ اقدامی لازم نیست زیرا Verizon می‌گوید که “برای ادامه بهبود شبکه تلفن همراه و خدمات پیشرو در صنعت، ما قیمت‌های طرح خود را تعدیل می‌کنیم.” برای طرح هایی که در بالا لیست کردم، مشتریان افزایش ۴ دلاری در ماه را در هر خط مشاهده خواهند کرد، بنابراین اگر خط های ۱-۲-۳-۴ دارید، می توانید مقداری ریاضی انجام دهید تا بفهمید چقدر بیشتر می پردازید.

ایمیل زیر را اضافه کردم، که همچنین اشاره می‌کند که همه موارد رایگان موجود در برخی از برنامه‌ها (مانند طرح ۵G Play More من) تغییر نمی‌کنند یا از بین نمی‌روند. اگر موارد رایگانی مانند Disney Bundle یا Apple Arcade داشتید، هنوز هم باید آنها را شامل شوند. من احساس می کنم این فقط یک موضوع زمان است که این پاداش ها در را نشان دهند.

Verizon افزایش قیمت بهترین برنامه های داده نامحدود در ایمیل را تأیید می کند

ورایزون در تلاش است تا با ارائه داده های هات اسپات اضافی به برخی برنامه ها، افزایش قیمت را تا حدودی جبران کند. آنها در حال تحویل برنامه ۵G Play More من ۵ گیگابایت داده اضافی برای استفاده هستند. اگر در برنامه دیگری هستید، در صورت تمایل به شما هر نوع “بیشتر” مانند آنچه در برنامه من انجام دادند، به اشتراک بگذارید.

افزایش ۴ دلاری در ماه به ازای هر خط از “شروع ۳٫۱٫۲۳” فعال می شود و سپس در چرخه صورتحساب پس از آن تاریخ قابل اجرا خواهد بود. به عبارت دیگر، افزایش قیمت شما امروز نمی آید، شما فقط در مورد افزایش آتی مطلع می شوید. شما کمی بیش از یک ماه فرصت دارید تا تصمیم بگیرید که آیا با طرح فعلی خود خوب هستید، حتی اگر مجبور باشید بیشتر بپردازید، بخواهید به چیزی که Verizon ارائه می دهد تغییر دهید، یا اینکه زمان آن رسیده است که به T-Mobile، AT&T یا یکی از آنها بروید. انواع لباس های پیش پرداخت


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/26/verizon-5g-get-more-price-increase-unlimited/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *