یکی از کارت های microSD سامسونگ مورد علاقه ما با قیمت ۲۵ دلار به فروش می رسد

اگر به دنبال افزایش فضای ذخیره سازی a نینتندو سوییچ، عرشه بخار، رزبری پای یا هر دستگاه دیگری که کارت microSD را می پذیرد، در اینجا یک معامله قابل ذکر است: نسخه ۵۱۲ گیگابایتی Samsung’s Evo Select کارت با قیمت ۲۵ دلار به فروش می رسد. این با کمترین قیمتی که ما برای این مدل دنبال کرده ایم مطابقت دارد، که معمولا بین ۳۰ تا ۳۵ دلار به فروش می رسد. این پیشنهاد در آمازون موجود است. B&H و فروشگاه اینترنتی خود سامسونگ.

انتخاب Evo انتخاب “بهترین ارزش” در راهنمای ما است بهترین کارت های microSD. هنوز هم یک پله پایین تر از انتخاب های برتر ما است، به خصوص در مورد سرعت نوشتن متوالی، بنابراین برای دوربین یا دستگاه های دیگری که اغلب از شما می خواهند فایل های بزرگ را در خود کارت ذخیره کنید، ایده آل نیست. اما اگر فقط فضای بزرگی را با کمترین پول نقد می خواهید، باید برای اکثر موارد استفاده کاملاً قابل استفاده باشد. عملکرد خواندن متوالی آن سریع‌تر از سایر کارت‌های ارزان قیمت بود که آزمایش کردیم، و گزینه‌های زیادی از سوی تولیدکنندگان معتبر وجود ندارد که فضای بیشتری به ازای هر دلار فراهم کند. اگر مشکلی پیش بیاید، سامسونگ کارت را با ۱۰ سال ضمانت محدود پوشش می دهد. ما نسخه ۱۲۸ گیگابایتی کارت را آزمایش کردیم، اما این مدل ۵۱۲ گیگابایتی دارای رتبه بندی سرعت یکسانی است، بنابراین انتظار داریم عملکرد مشابهی داشته باشد.

اگر مایلید مقداری ظرفیت را برای عملکرد سریع تر معاوضه کنید، ۲۵۶ گیگابایت Samsung Pro Ultimate به قیمت ۲۸ دلار نیز به فروش می رسد. این ۳ دلار بیشتر از پایین ترین قیمت خود است، اما اگر به چیزی کمی سنگین تر نیاز دارید، قیمت مناسبی است. را سامسونگ پرو پلاسدر همین حال، به طور کلی بهترین توصیه ما است، اما از زمان نوشتن این مقاله تخفیف قابل توجهی ندارد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/one-of-our-favorite-samsung-microsd-cards-is-on-sale-for-25-152156415.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/one-of-our-favorite-samsung-microsd-cards-is-on-sale-for-25-152156415.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *