یک اشتراک مادام العمر در این VPN سریع با قیمت کمتر از ۴۰ پوند به فروش می رسد

TL;DR: اشتراک مادام العمر در FastestVPN PRO به قیمت ۳۱٫۷۸ پوند به فروش می رسد که ۹۳ درصد در قیمت فهرست صرفه جویی می کند.


با توجه به اینکه بخش زیادی از زندگی شما در شبکه های پیچیده اینترنت درگیر شده است، طبیعی است که بخواهید از حریم خصوصی خود محافظت کنید. کمک گرفتن از a VPN می تواند همین کار را انجام دهد. به عنوان سپری در برابر به خطر افتادن اطلاعات شما عمل می کند. VPN ها همچنین امتیاز دسترسی نامحدود به محتوای مسدود شده جغرافیایی را به شما ارائه می دهند که در غیر این صورت نمی توانستید از موقعیت مکانی خود دریافت کنید.

اگر یک محافظ شخصی آنلاین می خواهید که هرگز هیچ یک از ردپای دیجیتال شما را ثبت نکند و هرگز سرعت شما را کاهش ندهد، FastestVPN را در نظر بگیرید. همانطور که از نام آن مشخص است، سرویسی هوشمند و سریع ارائه می دهد که یک اتصال فوق العاده امن با سرعت های بدون مانع را ارائه می دهد. این معامله به شما آخرین فرصت برای گلزنی می دهد برنامه طول عمر PRO فقط ۳۱٫۷۸ پوند می‌توانید یک طرح PRO که می‌تواند برای حداکثر ۱۵ دستگاه استفاده شود، با همان قیمت طرحی که برای ۱۰ دستگاه استفاده می‌شود، با یک اشتراک یک ساله رایگان برای یک مدیر رمز عبور برای راه‌اندازی دریافت کنید.

سازگار با ویندوز، مک، iOS، اندروید، تلویزیون هوشمند و اکثر روترها، FastestVPN دارای ۹۹٫۹% آپتایم و ۳۵۰ سرور پرسرعت در سراسر جهان است (بیش از ۸۰۰ سرور برای گزینه PRO). از رمزگذاری AES 256 بیتی درجه نظامی برای محافظت از داده‌های شما استفاده می‌کند، که با یک فایروال NAT که ترافیک ورودی ناخواسته را مسدود می‌کند، یک مسدودکننده تبلیغات که از شما در برابر لینک‌های مخرب محافظت می‌کند، نرم‌افزار ضد بدافزار و یک خط‌مشی سختگیرانه عدم ورود به سیستم استفاده می‌کند.

این VPN همچنین از دو سرور VPN برای محافظت بیشتر استفاده می کند. اگر می‌خواهید به محتوای محدود جغرافیایی دسترسی داشته باشید، سرورهای جداگانه‌ای برای برنامه‌ها و سایت‌هایی مانند آن نیز دارد نتفلیکس، Amazon Prime، Disney+، Hotstar، Hulu، و iPlayer BBC. اگر بیشتر به دنبال منبع محتوای خود هستید، از سرورهای بهینه سازی شده P2P آن سود خواهید برد که سرعت فوق العاده ای را در حین دانلود ارائه می دهند. به علاوه، با تقسیم تونل، می توانید انتخاب کنید که کدام برنامه ها از VPN و سایر برنامه ها بدون VPN استفاده کنند.

برنامه استاندارد طول عمر به شما امکان می دهد تا حداکثر ۱۰ دستگاه را به طور همزمان وصل کنید. روش دیگر، با طرح PRO، می‌توانید از حداکثر ۱۵ دستگاه محافظت کنید، به‌علاوه از اشتراک یک ساله رایگان یک مدیر رمز عبور برای ذخیره داده‌های حساس مانند حساب‌های بانکی، کارت‌های اعتباری، مجوزها و موارد دیگر لذت ببرید.

یک دستگاه ۱۵ تایی بگیرید FastestVPN طرح مادام العمر برای قیمت یک طرح ۱۰ دستگاهی در فروش به قیمت ۳۱٫۷۸ پوند.

موضوعات
امنیت سایبری
جریان

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/uk/deals/best-lifetime-vpn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *