یک بار ۳۰ دلار بپردازید و مایکروسافت آفیس را مادام العمر دریافت کنید

TL;DR: تا ۲۹ نوامبر دریافت کنید Microsoft Office Home and Business for Mac یا Microsoft Professional Plus برای ویندوز هر کدام ۲۹٫۹۷ دلار


Cyber ​​Week بالاخره فرا رسید، و این فرصتی است که با نرم افزارهایی که می توانید برای مدت طولانی از آن ها استفاده کنید، تخفیف های عالی کسب کنید. چه دانشجو باشید و چه حرفه ای، برنامه های قابل اعتماد بهره وری ممکن است مفید باشند. ممکن است قبلاً مایکروسافت ۳۶۵ را روی رایانه خود نصب کرده باشید، اما پرداخت هزینه اشتراک تنها راه برای دریافت این اشتراک نیست. برنامه هایی مانند Word، اکسل و پاورپوینت. در عوض، می‌توانید مجوز مادام‌العمر برای نسخه قدیمی‌تری که هنوز هم عالی کار می‌کند، دریافت کنید.

مایکروسافت آفیس ۲۰۱۹ با بسیاری از برنامه‌های مشابهی که با مایکروسافت ۳۶۵ دریافت می‌کنید ارائه می‌شود، فقط نسخه‌های کمتر مدرنی که همچنان بسیاری از عملکردهای مشابه را انجام می‌دهند، منهای هزینه‌های اشتراک ماهانه، و مادام العمر متعلق به شما هستند. به طور معمول یک مجوز مادام العمر برای مایکروسافت آفیس ۲۰۱۹ برای مک یا ویندوز بیش از ۲۰۰ دلار هزینه دارد، اما در طول هفته سایبر، تنها ۲۹٫۹۷ دلار است — اما سریع عمل کنید، این معامله در ۲۹ نوامبر به پایان می رسد.

با Microsoft Office 2019 چه کاری می توانید انجام دهید؟

نسخه های ویندوز و مک کمی متفاوت هستند. کاربران ویندوز Word، Excel، PowerPoint، Outlook، OneNote، Publisher و Access را دریافت می کنند. اینها نسخه‌های ۲۰۱۹ همان برنامه‌هایی هستند که ممکن است قبلاً روی رایانه شخصی خود داشته باشید، اما اکنون لازم نیست هر ماه یا سال برای آنها هزینه بپردازید.

این یک خرید یک بار است که می توانید آن را برای همیشه روی یک رایانه نصب کنید. برای دانش‌آموزان، این به معنای یک مجموعه نرم‌افزاری است که می‌توانند هنگام شروع کالج تا اولین شغل خود به آن تکیه کنند. برای حرفه ای ها، این به معنای عدم بودجه بیشتر برای برنامه هایی که برای انجام کار خود نیاز دارید.

مایکروسافت آفیس برای مک همچنین دارای Word، Excel، PowerPoint، Outlook و OneNote است، اما Publisher و Access فقط ویندوز هستند. با این حال، کاربران مک نیز Teams Classic را دریافت می کنند. و درست مانند نسخه ویندوز، برای دریافت این برنامه ها مادام العمر فقط باید یک بار هزینه کنید.

در طول هفته سایبر در نرم افزار صرفه جویی کنید

فرصت خود را برای کنار گذاشتن اشتراک و پرداخت یک بار برای Microsoft Office از دست ندهید. تا ۲۹ نوامبر ساعت ۱۱:۵۹ شب به وقت محلی، عجله کنید و این معاملات مادام العمر را به دست آورید:

قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
برنامه ها و نرم افزارها

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/nov-29-microsoft-office-pro-home

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *