یک بازی Dungeons & Dragons VR معرفی شد

Developer Resolution Games اعلام کرده است که در حال ساخت یک سیاه چال ها و اژدها VR بازی

با همکاری Wizards of the Coast، استودیویی که بیشتر به خاطر عنوان ماجراجویی رومیزی فانتزی دیجیتالش شناخته شده است. Demeo اولین مجوز رسمی را ایجاد خواهد کرد سیاه چال ها و اژدها بازی در واقعیت مجازی

“به عنوان هر کسی که بازی کرده است Demeo تامی پالم، بنیانگذار و مدیر عامل بازی های رزولوشن، در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: «می توان حدس زد، ما به طور باورنکردنی طرفداران بزرگ بازی های نقش آفرینی رومیزی هستیم. آنها قدرت بی نظیری برای گرد هم آوردن افراد برای ایجاد تجربیات مشترک دارند، و این چیزی که ما سعی کرده‌ایم با تقریباً هر نسخه در کتابخانه خود آن را ضبط کنیم.

سیاه چال ها و اژدها یکی از غنی‌ترین جهان‌های فانتزی را ارائه می‌کند که تا کنون ایجاد شده است، و با هر کتاب منبع جدید و ماجراجویی بزرگ‌تر می‌شود. ما بسیار متواضع هستیم که این فرصت را داریم که با چنین IP باورنکردنی کار کنیم و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن اولین جزئیات این پروژه جدید در آینده هستیم.”

برنده جایزه دیمئو، که از بازی محبوب رومیزی الهام گرفته شده و از دیگر بازی های مشابه آن الهام گرفته است جادو: گردهماییراه اندازی شده در سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن ۵ و Oculus Quest و بعدا وارد شد پلی استیشن VR2 در اوایل سال ۲۰۲۳

دنباله آن در سال ۲۰۲۳، Demeo Battlesیک بازی استراتژی نوبتی رقابتی، همچنین در حال حاضر برای رایانه شخصی از طریق در دسترس است متا کوئست ۲و همچنین در سال ۲۰۲۴ برای PS5 و PSVR2 عرضه خواهد شد.

تا زمان نگارش، استودیو رزولوشن هیچ جزئیاتی در مورد پلتفرم‌های جدید ارائه نکرده است سیاه چال ها و اژدها بازی در تاریخ راه اندازی خواهد شد. ما همچنین هیچ اثر هنری یا تیزر رسمی نداریم، بنابراین مدتی طول می کشد تا مطمئن شویم.

یوجین ایوانز، معاون ارشد استراتژی دیجیتال و صدور مجوز در Wizards of the Coast و Hasbro می‌گوید: «بازی‌های رزولوشن درک روشنی از نحوه گرد هم آوردن بازیکنان و لذت بردن از بازی‌های رومیزی روی پلتفرم‌های دیجیتال به شیوه‌ای در دسترس دارند.»

“آنها یک شریک ایده آل برای آوردن یک چیز جدید هستند سیاه چال ها و اژدها بازی ویدیویی به زندگی در VR و فراتر از آن. سیاه چال ها و اژدها و دیگر برندهای بازی در کلاس جهانی ما همچنان به جذب شرکای شگفت انگیز خود ادامه می دهند، زیرا ما استراتژی خود را برای رشد مجموعه بازی های دیجیتال خود از طریق صدور مجوز و توسعه داخلی اجرا می کنیم.”

سیاه چال ها و اژدها در سال گذشته شاهد افزایش محبوبیت بوده است و اقتباسی در قالب آن دریافت کرده است افتخار در میان دزدان فیلم، و همچنین بازی بسیار موفق استودیو لاریان، دروازه بالدر ۳.

برای اطلاعات بیشتر، انتخاب های ما را برای این مورد بررسی کنید بهترین بازی های RPGو همچنین لیست ما از بهترین بازی های تعاونی.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/a-dungeons-and-dragons-vr-game-has-been-announced

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *