Smoker جدید GE Profile Smart Indoor Smoker در حال حاضر ۳۰۰ دلار تخفیف دارد

دودکننده داخلی هوشمند پروفایل جنرال الکتریک که به تازگی عرضه شده است ۳۰۰ دلار تخفیف در حال حاضر از طریق آمازون، قیمت را به ۷۰۰ دلار کاهش داد. این یک تخفیف ۳۰ درصدی برای سیگاری های داخل خانه است که توانسته ۸۰۰۰۰۰ دلار سرمایه جمعی به دست آورد. قبل از اینکه در نمایشگاه CES 2024 برای عموم عرضه شود.

در واقع، گجت آشپزخانه در نمایشگاه CES امسال حکمرانی کرد. این فهرست ما را از آن ساخته شده است بهترین دستگاه های رونمایی شده در این رویداد و موضوع همیشگی گفتگو بود. یک ابزار آشپزخانه باید بسیار خاص باشد تا در هنگام رقابت با جدیدترین لپ‌تاپ‌ها، تلویزیون‌های هوشمند و … دستیاران هوش مصنوعی انسان وار به شکل اسم حیوان دست اموز. به عبارت دیگر، GE’s Profile Smart Smoker Indoor Indoor ارائه می دهد.

ما این دستگاه را به دلیل ارائه روشی قانونی برای دود کردن گوشت در داخل خانه به آشپزهای خانگی تحسین کردیم، چیزی که قبلاً برای ساکنان آپارتمان و موارد مشابه دور از دسترس بود. دستگاه جنرال الکتریک یک شعله باز را برای عناصر گرمایش الکتریکی فرو می‌کند تا سیگار کشیدن کم و آهسته را به داخل خانه بیاورد.

ما همچنین سیستم فیلتر داخلی را دوست داشتیم که از پخش شدن دود بدبو در کل خانه جلوگیری می کند. در مورد اجزای پیشرفته، این دودکش برای پخت و پز و نظارت از راه دور به Wi-Fi متصل می شود، ویژگی که ما در آن تحسین می کنیم. کار رسمی ما با واحد. دستمان را گرفتیم روی سینی که توسط واحد تهیه شده بود و مطمئنا خوشمزه بود

نقطه ضعف اصلی این دستگاه قیمت آن است. خرج کردن ۱۰۰۰ دلار برای یک فرد سیگاری احتمالاً حساب های بانکی را خالی می کند و روند طلاق را سرعت می بخشد. این تخفیف به ۷۰۰ دلار آن را به گزینه خرید معقول تری تبدیل می کند. به زودی یک بررسی رسمی از سیگاری منتشر خواهیم کرد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-new-ge-profile-smart-indoor-smoker-is-300-off-right-now-173049256.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-new-ge-profile-smart-indoor-smoker-is-300-off-right-now-173049256.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *