یک بسته چهارتایی ردیاب بلوتوث Tile Mate تنها با قیمت ۳۸ دلار به فروش می رسد

اگر از قرار دادن کلیدها، کیف یا حتی ژاکت خود خسته شده اید، یک ردیاب بلوتوث می تواند به شما کمک کند. والمارت در حال حاضر یک بسته چهار عددی می فروشد برچسب های کاشی در خاکستری با ۳۸ دلار. این قیمت آنها را ۹٫۵ دلار به ازای هر ردیاب قرار می دهد، که با توجه به مجموعه ای از چهار خرده فروشی به قیمت ۱۰۰ یا ۲۵ دلار هر کدام با قیمت کامل، معامله بسیار خوبی است (اگرچه اخیراً شاهد فروش آنها با قیمت حدود ۱۷ دلار در هر فوب بوده ایم). حتی اگر فقط قصد خرید دو نفر را داشتید، می‌توانید این معامله را ببندید و چند ردیاب جایزه دریافت کنید تا بتوانید در مورد چیزی که برچسب‌گذاری می‌کنید، مانند چتر یا گربه خانواده خلاق باشید.

Apple AirTags احتمالاً محصول شناخته شده‌تر در دسته ردیاب‌های بلوتوث هستند، اما ما موارد زیادی را در مورد فوب‌های Tile دوست داریم. در تست های ما برای اولین بار، آنها با تلفن های اندرویدی کار می کنند، که AirTags این کار را نمی کند. آنها همچنین به راحتی دارای یک سوراخ در خود هستند، در حالی که دیسک های صاف اپل به یک وسیله جانبی اضافی برای اتصال آنها به هر چیزی نیاز دارند. و در نهایت، وقتی روی Find در اپلیکیشن Tile ضربه می‌زنید، صدای Tile Mate بلندتر از AirTag می‌شود و به‌طور کمکی صدا را ادامه می‌دهد تا زمانی که مورد خود را پیدا کنید، برخلاف AirTags که هفت ثانیه زنگ می‌زند و سپس متوقف می‌شود.

با این حال، شبکه یافتن کاشی کوچک‌تر از شبکه فوق‌العاده وسیع اپل است که به هر آیفون نزدیک برای جستجوی ناشناس AirTag گمشده متکی است. شبکه Tile به سایر کاربران Tile و Life 360 ​​متکی است که تعداد آنها به میلیون ها نفر می رسد و زمانی که ما از دست دادن یک ردیاب کاشی را در جهان شبیه سازی کردیم، فقط چند دقیقه بیشتر از اپل طول کشید تا اعلان این برچسب را ارسال کند. توسط جامعه دیده شده است.”

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که Tile برای فعال کردن هشدارهای جدایی، اعلانی که به شما می‌گوید موارد برچسب‌گذاری شده خود را جا گذاشته‌اید، به عضویت نیاز دارد. Tile Mate باتری قابل تعویض نیز ندارد. این Tile Pro Trackersکه ما بهترین همراهان برای گوشی های اندرویدی کشورمان را نام بردیم راهنمادارای باتری های قابل تعویض هستند و در حال حاضر ۳۷ درصد تخفیف برای یک بسته دوتایی مستقیماً از Tile دارند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/a-four-pack-of-tile-mate-bluetooth-trackers-is-on-sale-for-only-38-164403211.html?src ظاهر شد = rss


منبع: https://www.engadget.com/a-four-pack-of-tile-mate-bluetooth-trackers-is-on-sale-for-only-38-164403211.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *